Nezmeškejte Sklik a RTB výzvu a blýskněte se nejlepší Black Friday strategií

8. listopadu 2022

Ano, už je to tady, pro velký úspěch vyhlašujeme další Sklik a RTB výzvu. Tentokrát poměříte síly v marketingové akci Black Friday, která se z původního amerického svátku přelila v celosvětový fenomén. 

Zapojit se můžete do Sklik výzvy, RTB Výzvy a pokud si troufáte, klidně do obou!

Jak se přihlásit do Sklik výzvy:

Přihlášení je jednoduché přes tento formulář, a to do 17. 11. 2022. Hodnotit budeme následující:

  • originalita a efektivita strategie
  • práce s jednotlivými typy cílení
  • práce se strukturou kampaní/sestav

Do 20. 12. 2022 vyhlásíme 2 vítěze, kteří obdrží skvělé ceny a sepíšeme s nimi case study. Tu pak pro vás ostatní zveřejníme na našem blogu.

Co budeme hodnotit

Odborná porota bude hodnotit, jak kreativní a efektivní vaše kampaně na Black Friday jsou a jak dokážete pracovat s jednotlivými typy cílení a kombinovat je mezi sebou. Samozřejmě i zajímavou kreativitou získáte plusové body. Období soutěže 18. 11. – 9. 12. 2022 není dáno náhodou. Výkon vašich přihlášených kampaní budeme totiž hodnotit v rozmezí právě tohoto období. Nemusíte se tak bát, že ti, kterým Black Friday kampaně běží například celý měsíc, budou mít nad vámi výhodu. Každou kampaň, i tu trvající jeden den, má tak smysl přihlásit.

O co se soutěží

Vítěz za nejlepší strategii na Black Friday v Skliku si samozřejmě zaslouží nejen slávu. A proto vedle jeho prezentace na blogu i sociálních sítích Seznamu dostane i hodnotný dárek, který mu určitě přinese radost.

Jak se přihlásit do RTB výzvy?

Jednoduše přes přihlašovací formulář, a to nejpozději do 17. 11. 2022. 

Přihlašovat můžete všechny kampaně týkající se tématu Black Friday. Můžou to být kampaně nově vzniklé i kampaně již běžící. Období, které se bude vyhodnocovat, je od 18. 11. do 9. 12. 2022.

Co budeme hodnotit

Výstupem ze soutěže bude krátká case study (rozsah max. A4) plně ve vaší režii. Tu nám zašlete na tuto emailovou adresu nejpozději do 16. 12. 2022. Hodnotit budeme především nastavení kampaně a její optimalizaci.

V Case Study doporučujeme uvést:

  • informace o kampani – objem impresí, období, CTR, CPA, prokliky, počet kreativ, vizibilita
  • cíle kampaně
  • jak jste optimalizovali
  • výsledky kampaně

Vyhlášení vítězů

Do 20. 12. 2022 vyhlásíme 3 vítěze RTB výzvy, kteří obdrží skvělé ceny a také prezentaci vítězné case study na seznamáckém Sblogu.

Kompletní pravidla Sklik i RTB výzvy najdete na webu výzvy.

Jak dopadlo finále minulé výzvy se můžete podívat na odkazu níže:

Sdílet na sítích