V minulých týdnech jsme vylepšili cílení na témata v obsahové síti Skliku. Proč by toto cílení nemělo chybět ve vašich kampaních a jaký má aktuálně zásah?
Cílení na témata zobrazuje reklamy z vaší sestavy na stránkách, které robot Seznamu zařadil do témat. Těch aktuálně nabízíme 34 a patří mezi nětřeba auto-moto, cestování, dům a vybavení domácnosti nebo sporty.
Díky cílení na témata se budete zobrazovat na stránkách, které se týkají oblastí, o něž se zajímá vaše cílová skupina. Cílení na témata je ale – na rozdíl třeba od cílení na zájmy – zcela nezávislé na cookies třetích stran, jejichž podpora mezi prohlížeči nyní postupně končí. K zobrazení reklamy cílené na témata také není potřeba souhlas uživatele v souladu se zákonem o elektronických komunikacích, který platí od ledna letošního roku.
Zařazování stránek a webů k jednotlivým tématům jsme zlepšili tak, že stouplo pokrytí z dosavadních cca 30 % na více než 95 %, a to primárně na největších a nejvíce kredibilních webech. To v praxi znamená, že díky cílení na témata dnes zvládnete pokrýt bezmála celou obsahovou síť Skliku.
Více informací o cílení na témata najdete v nápovědě.
Za celý tým Skliku Jan Brendl a David Velechovský