Rozšiřte efektivně zásah akvizičních kampaní. Pomůže vám Jednoduchá obsahová kampaň

Pokud chcete rozšířit zásah svých kampaní a strávit méně času nastavováním, je právě Jednoduchá obsahová kampaň skvělou volbou. Mezi její největší výhody patří jednoduché nastavení, zásah uživatelů, kteří mají blokované cookies, a až o 50 % nižší cena v porovnání s jinými typy kampaní v obsahové síti.

Jaké jsou hlavní výhody Jednoduché obsahové kampaně:

Cena

Reklama je až o 50 % levnější než ostatní obsahové kampaně, protože se zobrazuje v aukcích s menším množstvím kandidátů.

Jednoduché nastavení

Nastavení kampaně je snadné a nevyžaduje mnoho času.

Rozšíření zásahu

Díky jednoduché obsahové kampani oslovíte nové uživatele

Komu se reklamy zobrazí?

Reklamy se zobrazí převážně uživatelům, kteří nedali souhlas s cílenou reklamou, mají blokované cookies nebo v případech, kdy z jiných důvodů nevstupuje do aukce behaviorálně cílená reklama.

Kde se reklama zobrazuje a jak ji nastavit?

Reklama se zobrazuje napříč obsahovou sítí Skliku, podobně jako další typy obsahových kampaní. Co se týče nastavení, stačí nahrát reklamy a nastavit maximální cenu za proklik. Využít lze všechny podporované formáty, kromě videoreklamy. Cílení není potřeba zadávat, zajistí jej systém sám.

Na příklady z praxe od klienta Alza.cz se můžete podívat v jedné z našich případových studií.

Zařaďte Jednoduché obsahové kampaně do svého marketingového mixu a rozšiřte tak zásah svých sklikových kampaní.

Sdílet na sítích