Zvyšte zásah díky vylepšenému cílení na témata

V minulých týdnech jsme vylepšili cílení na témata v obsahové síti Skliku. Proč by toto cílení nemělo chybět ve vašich kampaních a jaký má aktuálně zásah?

Cílení na témata zobrazuje reklamy z vaší sestavy na stránkách, které robot Seznamu zařadil do témat. Těch aktuálně nabízíme 34 a patří mezi nětřeba auto-moto, cestování, dům a vybavení domácnosti nebo sporty.

Díky cílení na témata se budete zobrazovat na stránkách, které se týkají oblastí, o něž se zajímá vaše cílová skupina. Cílení na témata je ale – na rozdíl třeba od cílení na zájmy – zcela nezávislé na cookies třetích stran, jejichž podpora mezi prohlížeči nyní postupně končí. K zobrazení reklamy cílené na témata také není potřeba souhlas uživatele v souladu se zákonem o elektronických komunikacích, který platí od ledna letošního roku.

Zařazování stránek a webů k jednotlivým tématům jsme zlepšili tak, že stouplo pokrytí z dosavadních cca 30 % na více než 95 %, a to primárně na největších a nejvíce kredibilních webech. To v praxi znamená, že díky cílení na témata dnes zvládnete pokrýt bezmála celou obsahovou síť Skliku.

Proč by nemělo cílení na témata chybět ve vašich obsahových kampaních?
  • Široký zásah napříč obsahovou síti Skliku, vhodné i pro brand awareness kampaně.
  • Snadné nastavení „na pár kliků“.
  • Cílení nezávislé na cookies třetích stran.
  • Cílení nezávislé na souhlasech uživatele s cílením reklamy.
  • CPC až o 25 % výhodnější oproti retargetingu.

Více informací o cílení na témata najdete v nápovědě.

Za celý tým Skliku Jan Brendl a David Velechovský

Sdílet na sítích