Nová cílení vám pomohou snadno oslovit fanoušky podcastů nebo potenciální zaměstnance. Publika jsou dostupná v Skliku i RTB. Na jaká podcastová témata nebo pracovní pozice můžete v naší obsahové síti nově cílit a jak tato publika nejlépe využít?
Posluchači Podcasty.cz
Audioobsah je v poslední době velmi populární, a tím rostou i publika, na která lze cílit. Proto jsme rozšířili možnosti cílení na posluchače oblíbených podcastů.
V roce 2022 Podcasty.cz zaznamenaly více než 591 tisíc přehrání s meziročním růstem 944 %. Zasáhnout tak můžete například posluchače podcastů týkajících se byznysu, politiky, fitness, umění a mnoha dalších společenských témat.
Byznys
Náboženství
Umění
Děti & Rodina
Politika
Věda
Fikce
Společnost & Kultura
Volný čas
Historie
Sport
Vzdělávání
Hudba
Technologie
Zdraví & Fitness
Komedie
TV & Film
Zpravodajství
Krimi
Zájemci o zaměstnání
Najít nového zaměstnance bývá někdy náročné. Díky novým cílením na uživatele, kteří svým chováním projevili zájem o práci, získáte pozornost kandidátů a uděláte na ně dojem. Tím spíš si pak najdou cestu na pohovor právě k vám.
V nových cíleních najdete nejčastěji hledané pozice podle specializace. Oslovíte například potenciální řidiče, účetní, kuchaře, obchodní zástupce a řadu dalších osob hledajících práci. Pokud by vám nějaká pozice chyběla, napište své kontaktní osobě v Seznamu.
Account manager
Marketing specialista/ka
Skladník
Administrativní pracovníci
Obchodní zástupce
Účetní
Asistent/ka
Ostraha objektů
Učitel/ka
Brigádníci
Prodavač/ka
Údržbář
Dělník
Realitní makléř/ka
Uklízeč/ka
Elektrikář
Recepční
Vrátný
Kuchař/ka
Řidič
Zdravotní sestra
Nové Zájmy o koupi s cílením na zájemce o zaměstnání
Jak publika využít?
Abyste úspěšně zasáhli cílovou skupinu, je důležité si správně namixovat vhodné reklamní formáty. každý z nich má svá specifika.
V kombinované reklamě můžete použít delší reklamní texty a stručně tak představit konkrétní pracovní pozici nebo zaměstnanecké benefity. Bannery a HTML5 bannery dokáží zaujmout uživatele grafikou, která může být i animovaná.
Zajímavá čísla vám může zajistit nepřehlédnutelný formát branding a pro odkomunikování příběhu nebo složitějšího tématu zase doporučujeme videoreklamu.
HTML5 banner vpravo v rámci kampaně k novému modelu vozu využila společnost Mazda.
12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
V Skliku máte nově k dispozici rozšíření reklam na úrovni účtu. Zadaná rozšíření se aplikují napříč všemi kampaněmi, ve kterých nejsou rozšíření specifikována jinak. Kterých rozšíření se novinka týká a jaká z nich vám nastaví sám Sklik?
Svět digitálního marketingu se neustále vyvíjí a přináší nové nástroje, které umožňují inzerentům lépe oslovovat svou cílovou skupinu a efektivněji spravovat své kampaně. Jedním z těchto nástrojů je Samba.ai, platforma pro automatizaci marketingu, která využívá pokročilé umělé inteligence k personalizaci komunikace a zlepšení interakce s klienty. Samba.ai nově nabízí využití retargetingu Skliku. Co to přesně znamená a jaké výhody z toho plynou?
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.