Posluchači podcastů a zájemci o zaměstnání. V Zájmech o koupi najdete dvě nové kategorie

Nová cílení vám pomohou snadno oslovit fanoušky podcastů nebo potenciální zaměstnance. Publika jsou dostupná v Skliku i RTB. Na jaká podcastová témata nebo pracovní pozice můžete v naší obsahové síti nově cílit a jak tato publika nejlépe využít?

Posluchači Podcasty.cz

Audioobsah je v poslední době velmi populární, a tím rostou i publika, na která lze cílit. Proto jsme rozšířili možnosti cílení na posluchače oblíbených podcastů

V roce 2022 Podcasty.cz zaznamenaly více než 591 tisíc přehrání s meziročním růstem 944 %. Zasáhnout tak můžete například posluchače podcastů týkajících se byznysu, politiky, fitness, umění a mnoha dalších společenských témat.

ByznysNáboženstvíUmění
Děti & RodinaPolitikaVěda
FikceSpolečnost & KulturaVolný čas
HistorieSportVzdělávání
HudbaTechnologieZdraví & Fitness
KomedieTV & FilmZpravodajství
Krimi

Zájemci o zaměstnání

Najít nového zaměstnance bývá někdy náročné. Díky novým cílením na uživatele, kteří svým chováním projevili zájem o práci, získáte pozornost kandidátů a uděláte na ně dojem. Tím spíš si pak najdou cestu na pohovor právě k vám. 

V nových cíleních najdete nejčastěji hledané pozice podle specializace. Oslovíte například potenciální řidiče, účetní, kuchaře, obchodní zástupce a řadu dalších osob hledajících práci. Pokud by vám nějaká pozice chyběla, napište své kontaktní osobě v Seznamu.

Account managerMarketing specialista/kaSkladník
Administrativní pracovníciObchodní zástupceÚčetní
Asistent/kaOstraha objektůUčitel/ka
BrigádníciProdavač/kaÚdržbář
DělníkRealitní makléř/kaUklízeč/ka
ElektrikářRecepčníVrátný
Kuchař/kaŘidičZdravotní sestra
Nové Zájmy o koupi s cílením na zájemce o zaměstnání

Jak publika využít?

Abyste úspěšně zasáhli cílovou skupinu, je důležité si správně namixovat vhodné reklamní formáty.  každý z nich má svá specifika.

V kombinované reklamě můžete použít delší reklamní texty a stručně tak představit konkrétní pracovní pozici nebo zaměstnanecké benefity. Bannery a HTML5 bannery dokáží zaujmout uživatele grafikou, která může být i animovaná.

Zajímavá čísla vám může zajistit nepřehlédnutelný formát branding a pro odkomunikování příběhu nebo složitějšího tématu zase doporučujeme videoreklamu.

HTML5 banner vpravo v rámci kampaně k novému modelu vozu využila společnost Mazda.

Za tým konzultací Sklik
Ondřej Němec

Sdílet na sítích