Jak jsme Čechy seznámili s investováním do zlata a zvýšili povědomí o značce Golden Gate

Češi měli ještě v loňském roce na bankovních účtech rekordně vysoké úspory, které si vytvořili během období pandemie. Postupně jim je však začala ukusovat rostoucí inflace. Přestože si lidé uvědomovali, jak jejich úspory ohrožuje, téměř polovina z nich neměla v plánu své peníze ochránit. Na to reagovala společnost Golden Gate, která nás oslovila s prosbou o pomoc.

Vytvořili jsme obsah, ve kterém jsme čtenářům popsali, jak začít s investováním, když nemáte statisíce korun ani zkušenosti. Důležité bylo obsah postavit tak, aby byl dostatečně srozumitelný, ale zároveň zajímavý a interaktivní, aby zvládl udržet pozornost čtenářů. Součástí Nativu proto byla také série šesti videí, ve kterých jsme se věnovali historickým zajímavostem a investování do zlata. Vytvořili jsme také interaktivní osu, ve které si čtenáři mohli vyzkoušet, jak by se jejich investice do zlata zhodnotila v průběhu 40 let.

Jak jsme obsah dostali mezi lidi?

Článek jsme umístili na Seznam Zprávy a následně jsme ho distribuovali i na dalších webech pod hlavičkou Seznamu. Vytvořili jsme desítky kombinací upoutávek, které jsme šířili napříč Seznamem a poté jsme je optimalizovali tak, abychom splnili cíle kampaně.

Jak jsme měřili úspěšnost kampaně?

Když jsme hodnotili úspěšnost formátu Seznam Native, vycházeli jsme z několika metrik, kterými bylo množství čtenářů, počet prokliků na web klienta či čas strávený na stránce. Zaměřili jsme se i na to, jestli si lidé po přečtení článku vybaví Golden Gate jako spolehlivého partnera pro investice do zlata. Změnu vnímání jsme měřili pomocí produktu Seznam Brand Lift. Od začátku pro nás bylo důležité zvýšit povědomí o klientovi a docílit toho, aby se čtenářům ve spojení s investicemi do zlata vybavila firma Golden Gate.

Jaké výsledky kampaň přinesla?

  • Obsah si nenechalo ujít 76 352 unikátních čtenářů, kteří na článku strávili v průměru čtyři a půl minuty. To je v dnešní zrychlené době, kdy bojujeme o každou vteřinu pozornosti našich čtenářů, skvělý výsledek.
  • Měření pomocí produktu Seznam Brand Lift ukázalo, že množství lidí, kterým se značka Golden Gate dostala díky kampani do povědomí, narostlo z původních 11 % na 22 %. Jde o 100% nárůst.
  • Celá kampaň ukázala, že edukativně vytvořená nativní reklama dokáže vybudovat asociaci i v oblasti investování, které se v tuzemských médiích během loňského roku skloňovalo ve všech pádech. Téma rezonovalo mezi čtenáři a my jsme tak podpořili, že je firma Golden Gate vnímána jako partner pro investování do zlata.

Ať už chcete promovat službu nebo produkt, dělejte to zajímavým způsobem. Upoutejte zákazníkovu pozornost a naservírujte mu kvalitní obsah. Nevíte, jak na to? V Brand Studiu se nebojíme velkých výzev. Obraťte se na nás a my vám rádi pomůžeme: brandstudio@firma.seznam.cz.

Sdílet na sítích