Cookieless doba se blíží a my pro vás hledáme nové možnosti cílení, abyste na chvíli, kdy se z 3rd party cookies stane anonymní traffic, byli připraveni. Nejlepší řešení aktuálně nabízí využití 1st party dat. Proto jsme v Seznamu datové segmenty obohatili o uživatele, kteří používají cookieless prohlížeče. A vy si toto cílení můžete vyzkoušet v naší nové výzvě.
V minulosti jsme s vámi sdíleli výsledky rozsáhlého testu nákupu 1st party dat pomocí SSP PubMatic. A v loňském roce jsme pak pořádali RTB výzvu na téma „cookieless doba“. Ale jak to s 1st party daty vypadá teď?
My jsme na cookieless dobu připravení. To ale neznamená, že bychom usínali na vavřínech – naopak se soustředíme na rozvoj segmentů obsahujících 1st party data. V současné době máme takových segmentů s vlastními 1st party identifikátory přes 160. Jejich úplný seznam si můžete stáhnout z našeho RTB webu. Pokud nevíte, co vybrat, kontaktujte náš RTB tým, který vám rád poradí nebo vám pomůže vytvořit segmenty s 1P identifikátorem na míru.
Využíváte 1st party data na maximum? Ověřte si to v našem článku.
Inspiraci, jak v kampaních využívat 1st party data, najdete v případových studiích Volvo a Deichmann, které se staly vítězi prvního kola RTB výzvy. Automobilka se ve své případovce zaměřila na optimalizaci CTR bez cookies a prodejce obuvi otestoval, jak oslovit uživatele se Safari a Firefoxem.
SOUTĚŽ: Ukažte, co umíte s 1st party daty
Protože soutěží není nikdy dost, připravili jsme pro vás další výzvu – 1st party jízda se Seznamem, skrze kterou budete mít prostor ukázat, jak silní i kreativní jste při práci s 1st party daty. Do výzvy se můžete přihlásit přes jednoduchý formulář a zasoutěžit si tak o skvělé ceny.