Podobně jako v minulém roce jsme si pro vás i letos připravili zajímavá témata do RTB výzev, ve kterých si můžete zasoutěžit o lákavé odměny. Navíc dostanete příležitost vyzkoušet si práci s úplně novým mobilním formátem. Na co se ve výzvách zaměříme a kdy je spustíme?
Co je RTB výzva?
Jedná se o soutěž pro agentury, freelancery nebo firemní specialisty, kteří využívají programatický nákup reklamy na Seznamu. Součástí výzvy je i napsání případové studie, kde soutěžící vysvětlují průběh a kroky v kampani. Ti nejlepší tak kromě skvělých výher a možnosti vyzkoušet si nové formáty získají také místo na výsluní našeho blogu.
Jaké výzvy pro vás chystáme v roce 2024?
1. výzva – Mobilní branding
První šanci dostanete už v březnu, kdy se budete moct přihlásit do RTB výzvy zaměřené na téma Mobilní branding. Jedná se o formát, který je na Seznamu často využívaný. Kromě vyšší míry proklikovosti přináší také větší vizibilitu. Využít ho můžete buď ve statickém nebo HTML5 formátu.
Kdy bude výzva probíhat?
Přihlašování: 18. 3. – 31. 3.
Hodnocené období: 1. 4. – 31. 5.
2. výzva – Plochoskóre deal
Druhou šanci dostanete v srpnu, kdy máme pro vás připravenou výzvu s využitím naší novinky „Plochoskóre deal“. Tento formát jsme vyvíjeli dlouho a věříme, že vás práce s ním bude bavit.
Kdy bude výzva probíhat?
Přihlašování: 19. 8. – 31. 8.
Hodnocené období: 1. 9. – 31. 10.
Kde najdu aktuální informace?
V průběhu roku vás budeme pravidelně informovat o termínech přihlášení do výzev. Díky harmonogramu si už teď můžete naplánovat své kampaně a zvýšit tak své šance na vítězství. Sledujte proto pravidelně naší stránku RTB soutěží, kde najdete veškeré informace a aktuality.
Kde načerpám inspiraci?
Na našem RTB webu se můžete seznámit s proběhlými výzvami. Jejich seznam, který zahrnuje výherce i odkazy na případové studie, najdete na našem RTB webu.
První RTB výzva roku 2024 je tu. Letošní rok věnujeme mobilním formátům a začneme rovnou mobilním brandingem, který můžete od začátku roku nakoupit kromě OMP i v rámci dealu. Jsme zvědaví, co všechno s tímto formátem dokážete. Pro toho nejlepšího z vás máme připravené hodnotné ceny.
Vyhlašujeme první letošní RTB výzvu. Tentokrát se v ringu utkají videokampaně a zvítězit necháme pouze jednoho z vás. Vítěze odměníme nejen hodnotnou cenou, ale také prostorem na seznamáckém blogu a našich sociálních sítích. Troufnete si světu ukázat, jak využít video na maximum?
Kampaň pro automobilku Volvo vznikla v rámci RTB výzvy Ukažte, co umíte bez cookies! Jejím cílem bylo oslovit relevantní publikum a přivést ho na web klienta. A to vše samozřejmě cookieless cestou. Mrkněte se, s jakým řešením přišly zástupkyně RTB týmu Xaxis.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.