Nově vám ukážeme fotky i na těch nejodlehlejších koutech světa. Rozhodli jsme se využít databáze Wikimedia, aby na Mapách neměla některá místa prázdnou galerii.
Blog Seznam.cz
(Stránka 23)
U videoreklamy nově sjednotíme metriky s YouTube
Abychom vám usnadnili vyhodnocování vašich kampaní, změníme v Skliku výpočet metrik videoreklamy. Zatímco dříve pro nás bylo klíčovým ukazatelem přehrání reklamy do konce, a to bez ohledu na její délku, nově budeme zohledňovat i další interakce s reklamou.
Seznam.cz otevírá třetí datové centrum a navyšuje kapacitu pro IT zařízení na 6 MW
Česká internetová jednička zprovoznila už třetí vlastní datové centrum. Nová budova byla přistavěna ke stávajícímu datovému centru v Horních Počernicích, které bylo zprovozněno v roce 2015. Realizace trvala přesně rok a uskutečnila se ve spolupráci se společností Metrostav a generálním dodavatelem, firmou Altron.
Naučte se pracovat s tím nejcennějším – se svými zákazníky
Obsahová síť jako nástroj pro maximalizaci zásahu inzerce slouží efektivně jak pro akvizice nových uživatelů, tak i pro opětovné oslovení návštěvníků webu. Retargetingové kampaně efektivně vrací uživatele zpět a přinášejí požadovaný výkon. Konec cookies třetích stran, ke kterému by mělo dojít začátkem roku 2025, ale sníží dosah retargetingu. Sklik proto přináší alternativu – cílení na vlastní seznamy zákazníků. Pojďme se podívat na to, jak se osvědčilo klientovi Notino.
Integrace Bloomreach a Skliku usnadní cílení na vlastní seznamy zákazníků
Integrace nástrojů Bloomreach Engagement (dříve Exponea) a Sklik klientům usnadní cílení na vlastní seznamy zákazníků, které umožňuje využívat e-mailové adresy k oslovování a opětovnému zapojování zákazníků. Toto cílení navíc není závislé na cookies třetích stran, a proto bude fungovat i v době, kdy bude klesat dosah běžného retargetingu.
Aktivujte potenciál registrovaných uživatelů v rámci Sklik výzvy
Registrovaní uživatelé jsou vaší šancí na zvýšení konverzí a posílení povědomí o značce. Nenechte si je utéct a využijte jejich potenciál na maximum. Ve výzvě tentokrát budeme pracovat s klientskými daty, díky kterým aktivujete nové kampaně pomocí všech dostupných formátů.