Přejít na obsah

Optimalizační tipy

(Stránka 16)



Zpřesňujeme statistiky zobrazení textových reklam ve vyhledávání

Od 13.6.2022 přecházíme na přesnější započítávání zobrazení pro textové reklamy Skliku ve vyhledávání na Seznam.cz. V důsledku toho se změní i od nich odvozené metriky. Co se změní a jak se na změnu připravit? Přesnější započítávání spočívá v odfiltrování části non-human trafficu a jeho nezapočítávání k textovým reklamám Skliku. Očekávaný pokles zobrazení je cca 1/3. …


Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od června 2022

Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v květnu tohoto roku. Nově založené kategorie Na vaše připomínky jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Dům, byt a zahrada | …


Jaké jsou nejčastější chyby v Sklik účtech?

Nefungují vám kampaně, jak byste si představovali? Na vině může být hned několik věcí. Připravili jsme pro vás výčet nejčastějších nešvarů, se kterými se v kampaních Skliku setkáváme. Snadno jim tak můžete předejít. Jaké to jsou? 1) Mnoho různých klíčových slov v jedné sestavě Rozdělujte klíčová slova ve vyhledávání na menší a tematicky užší sestavy. …


Nově zobrazujeme bazarové položky i ve výsledcích hledání na Seznamu

V prosinci loňského roku jsme umožnili inzerentům ze Zboží.cz nabízet bazarové položky na Sbazaru. Nabídky rozbalených a použitých produktů stačí jednoduše zařadit do feedu Zboží a tyto položky se zobrazí přímo na službě. Nyní se vaše nabídky mohou zobrazovat nejen na Sbazaru, ale také přímo ve výsledcích hledání na Seznamu a to v případě, že …


Zvyšte počet zhlédnutí u svých nabídek na Sauto.cz díky Nativnímu inzerátu

Jan Němec 31. května 2022

Pokud chcete zvýšit šanci na rychlý prodej vozidel z vaší nabídky, je důležité, aby se o inzerátech dozvědělo co nejvíce případných zájemců. K tomu vám pomůže Nativní inzerát, se kterým dosáhnete vysokého počtu zhlédnutí. Využít ho můžete i pro představení služeb nebo jen ke zvýšení návštěvnosti stránek. Nativní inzerát je forma reklamy, která zapadá do přirozeného obsahu …


Optimalizujte kampaně a zvyšte svůj absolutní zisk

Aby se váš obchod úspěšně rozvíjel, je důležité zvyšovat jeho absolutní zisk. K tomu vám pomůžou jasně nadefinované cíle. V rámci Sklik kampaní je ideální zaměřit se na propagaci produktů či služeb, nábor nových zákazníků, podporu stávajících zákazníků a budování brandu. Jakým způsobem lze přistupovat ke kampaním v Skliku, abyste zisk maximalizovali?To se dozvíte v …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí