3 strategie k efektivnější inzerci v obsahové síti Sklik
Opravdu využíváte obsahovou síť Sklik na maximum? Připravili jsme pro vás infografiku se 3 strategiemi, díky kterým budou vaše kampaně skutečně efektivní.
(Stránka 27)
Opravdu využíváte obsahovou síť Sklik na maximum? Připravili jsme pro vás infografiku se 3 strategiemi, díky kterým budou vaše kampaně skutečně efektivní.
Každý specialista se ve své praxi setkal s různě velkými Sklik účty. Některé mají pouze pár kampaní, některé v řádu desítek. Orientace a hledání v nich potom může být velmi náročnou disciplínou. Skvělým pomocníkem jsou filtry, díky kterým jste schopni na pár kliknutí získat kýžené informace. Jaké filtry používají konzultanti Skliku při své práci nejčastěji?
Pracujete v rámci svých DRTG kampaní s časovým rozlišením a nejste si jistí, které seznamy nebo kombinace správně vylučovat? Nebo si chcete jenom zkontrolovat, zda už máte vyloučeny správné retargetingové seznamy? Může vám pomoci DRTG kalkulačka v naší nápovědě.
Že se pomocí Skliku dá posílit nejen výkon, ale také brand? O tom online diváky ve svém příspěvku na Sklik Expert Fóru přesvědčil Jaroslav Slavičínský, performance manager Seznamu.
Co by nemělo chybět ve vašem firemním profilu, abyste oslovili více zákazníků? V následujícím článku vás provedeme prvky, které mají významný vliv na klikanost profilu a zaujetí zákazníka, který se právě rozhoduje nad výběrem vhodné firmy. Nepodceňujte vzhled vašeho firemního profilu, je to vaše vizitka nejen na řadě služeb Seznam.cz, které měsíčně oslovují milióny uživatelů, ale …
Zjednodušujeme stávající řešení souhlasu se zasíláním dotazníku spokojenosti. Od ledna 2021 stačí dát uživateli možnost odmítnout zaslání dotazníku.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.