Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

(Stránka 44)



29. června 2022

Aby hledání vysněného bydlení bylo pro případné zájemce co nejjednodušší, nepřestáváme Sreality.cz vylepšovat. Při hledání nemovitosti na mapě se budou nabídky aktualizovat a zobrazovat podle pohybu na ní. Pomoci může i zadání přesné adresy nemovitosti. Proč na to nezapomenout si můžete přečíst v článku na blogu.


Produktové inzeráty Skliku nahrazujeme Zboží inzeráty. Jak se na změny připravit?

Produktové inzeráty Skliku budou na všech reklamních pozicích mezi červencem a srpnem 2022 postupně zcela nahrazeny Zboží inzeráty. Ty jsou schopné doručit vyšší výkon. Na změnu je však třeba se ve Zboží.cz připravit. Co se mění? Zboží inzeráty budou jediným zdrojem produktové inzerce ve vyhledávání na Seznam.cz. Budeme je zobrazovat na všech reklamních pozicích, kde …


David Velechovský: Na čem pro vás pracujeme

23. června 2022

E-commerce stále roste a s ním i možnosti reklamních systémů. Naštěstí pro nás všechny je tu David Velechovský z Skliku, který na novinky a užitečné rady rozhodně skoupý není. A na přednášce prozradil, jak si můžete propojit Google Ads a Sklik, co je nového na expandujícím Zboží.cz, přidal užitečné tipy na retargeting a dokonce stihl …


Veronika Geltner 17. června 2022

Důležitá zpráva pro vás všechny, kdo pro vyhodnocování výkonu kampaní používáte i Google Analytics. Reklamu Seznamu jsme začali vydávat i z nové serverové lokality. A někdy se přístupy právě z takto vydané reklamy identifikují jako referral z c-oa.seznam.cz. Jaké je řešení? Ano, mnozí jste určitě uhodli, aktualizujte si filtry, aby vám takovou návštěvnost vždy zařadily správně ve prospěch Seznamu a měli jste tak v Google Analytics přesné srovnání. Je to snadné. A kdo by váhal, ten to zvládne s nápovědou zde.


Jak nás ovlivní konec cookies třetích stran? Či jaká je efektivita topování inzerátů? Nejen o tom byl workshop Sauto.cz

16. června 2022

V rámci pravidelných vzdělávacích akcí jsme uspořádali Sauto workshop. První vlaštovka byla na téma „Praktické tipy, jak využít reklamu na maximum“. Povídali jsme si o tom, jaký dopad bude mít konec cookies třetích stran na reklamu a jak jsme se na to v Seznamu a Skliku připravili. Řeč byla také o efektivitě topování nebo o …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí