Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

(Stránka 56)



Brand building: 5 klíčových bodů

V předchozím článku jsme vyjmenovali pět klíčových bodů pro brand building, kterými jsou: 1. dlouhodobá komunikace a kontinuita, 2. dostatečná investice, 3. široký zásah, 4. originalita, emocionální tonalita a zapamatovatelnost a 5. správné měření. Všechny z nich si nyní podrobněji rozebereme. 1. Dlouhodobá komunikace a kontinuita V grafu níže vidíme dvě křivky. Červená znázorňuje vliv výkonnostního marketingu, resp. …


Jak získat ještě vyšší výkon z dynamického retargetingu na pár kliků? Pomohou vlastní šablony

Společnost Leontýna.cz svěřila své kampaně specialistům Seznamu a nyní se těší z ještě lepších výsledků než dosud. Klíčem k vyššímu výkonu dynamického retargetingu bylo doplnění vlastních šablon. Už jste je vyzkoušeli také? Postupujte stejně jako my. Na jaře 2021 se do kampaní dynamického retargetingu přidaly šablony. Protože si místo v kampaních svými výsledky zasloužily, zůstaly …


Novinka: Zvyšte důvěryhodnost vaší firmy odznakem s hodnocením a logem Mapy.cz

Už delší dobu si můžete prostřednictvím administračního rozhraní Firmy.cz na svou stránku vložit widget (=odznak) s hodnocením a mapu s náhledem pobočky. Nově jsme přidali zcela nový widget s hodnocením vaší firmy a s logem Mapy.cz.  Tento odznak můžete vložit do svých webových stránek nebo do podpisu vašeho e-mailu a posílit vaši značku logem Mapy.cz, …


Topování na Sauto.cz zažívá nebývalou vlnu zájmu. Od uvedení ho využívá stále více inzerentů

26. ledna 2022

Už přes půl roku je na Sauto.cz možné podpořit inzeráty pomocí topování. O této novince jsme vás informovali zde. Podpořit svou inzerci se takto rozhodli už stovky prodejců. Počty prodejců, kteří pravidelně topují navíc neustále rostou. Stejně tak se zvyšuje i frekvence topování a počet inzerátů, které inzerenti topují. Díky topování se inzeráty prodejců v rámci …


Vyhledávání Seznamu uvádí vybrané úryvky neboli Featured snippets

Co přesně jsou Featured snippets na Seznamu, jak je aktuálně zobrazujeme a kdy bude možné se do těchto úryvků dostat? Přiblížíme vám novinku, kterou můžete už teď vidět ve Vyhledávání. Featured snippet je krátký úryvek textu, který se zobrazuje na stránce s výsledky vyhledávání (SERP) a klade si za cíl poskytnout přímou odpověď na hledaný …


Vyhledávání na Seznamu v roce 2021 – rok od roku více výkonu

Sklik v poslední době spustil mnoho nových formátů a možností cílení. Stejně důležitá je ale vyhledávací síť, která přináší rok od roku více výkonu. Jaký je její vývoj? V poslední době jsme se několikrát setkali s tvrzením, že objem návštěvnosti z Skliku ve vyhledávání klesá. Čísla za rok 2021 říkají pravý opak – pojďme se …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí