Přejít na obsah

Případové studie

(Stránka 24)



Divoké historky Jägermeistera aneb RTB jako ideální řešení pro brandového klienta

18. prosince 2018

Proč a jak s technologií RTB pracovat u klienta, který je zaměřen čistě na brandové kampaně? A jak ideálně propojit televizní komunikaci značky s digitálními schématy, která klienta posunou od udržování image až ke komunikaci se skutečně relevantní audiencí? To na podzimním Seznam fóru objasnila Zuzana Bergrová, Digital Strategist z agentury Go Direct.


Případová studie: Jak si pomocí realitního softwaru doměřovat efektivitu inzerce na různých inzertních serverech a co přináší inzerce na Sreality.cz

6. prosince 2018

V oblasti realitní online inzerce fungují realitní softwary, díky nimž je možné exportovat inzeráty na různé inzertní realitní servery, pracovat s nabídkami a poptávkami a třeba i doměřovat efektivitu inzerce. Sreality se této problematice v poslední době věnují a díky tomu získaly konkrétní výsledky měření u konkrétní RK jako modelový a vypovídající příklad.


Případová studie – Storytelling programaticky s klientem SUBARU

Eva Libichová 6. prosince 2018

Seznam.cz a automobilová značka Subaru spolupracovali v letošním roce na kampani při které zvolili metodiku storytellingu. Právě tato metoda přinesla nový pohled na věc a několik výhod, které jsme společně zpracovali do případové studie. Podívejte se na výsledky kampaně klienta Subaru.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí