27. 2. 2020
Letem finančním světem aneb šíříme problematiku finanční gramotnosti
Při řešení kampaně České bankovní asociace pro rok 2019 navrhl Seznam.cz ve spolupráci s agenturou Product Media komplexní contentovou spolupráci. Vytvořili jsme tak společně mimo jiné zajímavý obsah v rámci Seznam Native a pořadu Jak na peníze.
Kampaň byla rozdělena do dvou vln – v první fázi jsme tak uživatelům představili téma Peníze na cestách a jak o ně nepřijít. Druhá fáze zastřešovala téma Finanční gramotnost aneb letem finančním světem.
Cílem kampaně bylo rozšířit problematiku finanční gramotnosti mezi veřejnost a získat tak co možná největší zásah a interakci s obsahem. Právě to se nám podařilo díky kombinaci textového a video obsahu.
A jaké byly výsledky? Podívejte se v případové studii.
Pro více case studies navštivte sekci vzdělávání na naši www.Adgallery.cz