27. 2.

Letem finančním světem aneb šíříme problematiku finanční gramotnosti

Při řešení kampaně České bankovní asociace pro rok 2019 navrhl Seznam.cz ve spolupráci s agenturou Product Media komplexní contentovou spolupráci. Vytvořili jsme tak společně mimo jiné zajímavý obsah v rámci Seznam Native a pořadu Jak na peníze.

Kampaň byla rozdělena do dvou vln – v první fázi jsme tak uživatelům představili téma Peníze na cestách a jak o ně nepřijít. Druhá fáze zastřešovala téma Finanční gramotnost aneb letem finančním světem.

Cílem kampaně bylo rozšířit problematiku finanční gramotnosti mezi veřejnost a získat tak co možná největší zásah a interakci s obsahem. Právě to se nám podařilo díky kombinaci textového a video obsahu.

A jaké byly výsledky? Podívejte se v případové studii.

Pro více case studies navštivte sekci vzdělávání na naši www.Adgallery.cz