Případová studie Seznam Newsfeed
Přemýšlíte o zapojení do projektu Seznam Newsfeed? V této případové studii zjistíte, co všechno za 2 roky fungování tato služba klientům přinesla, k čemu je dobrá a proč byste ji měli využívat.
(Stránka 25)
Přemýšlíte o zapojení do projektu Seznam Newsfeed? V této případové studii zjistíte, co všechno za 2 roky fungování tato služba klientům přinesla, k čemu je dobrá a proč byste ji měli využívat.
Sreality.cz byly generálním partnerem devátého ročníku Realitního kongresu, kterého se účastnilo 600 návštěvníků z řad realitních kanceláří. V rámci půlhodinové prezentace Milan Šmíd, manažer Zboží.cz a inzertních služeb, seznámil posluchače s tématem „Efektivní inzerce“.
V oblasti realitní online inzerce fungují realitní softwary, díky nimž je možné exportovat inzeráty na různé inzertní realitní servery, pracovat s nabídkami a poptávkami a třeba i doměřovat efektivitu inzerce. Sreality se této problematice v poslední době věnují a díky tomu získaly konkrétní výsledky měření u konkrétní RK jako modelový a vypovídající příklad.
Seznam.cz a automobilová značka Subaru spolupracovali v letošním roce na kampani při které zvolili metodiku storytellingu. Právě tato metoda přinesla nový pohled na věc a několik výhod, které jsme společně zpracovali do případové studie. Podívejte se na výsledky kampaně klienta Subaru.
Formát Square premium jsme vám představili začátkem tohoto léta a dnes vám můžeme konečně představit výsledky a přínosy, které přinesl.
Vizibilita bannerové reklamy je v současnosti jedno z klíčových témat na online trhu. Sehrává zásadní roli nejenom v budování povědomí o značce, ale může také pomoci zvýšit zásah a výkon kampaně. RTB oddělení Seznamu proto připravilo speciální produkt, který právě vizibilitu klientům nabízí.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.