Přejít na obsah

#Brandové kampaně

(Stránka 4)



Proč inzerovat na webech prémiových vydavatelů? Protože mají pozitivní vliv na vnímání vaší značky

Eva Libichová 9. září 2021

Čtenáři a návštěvníci webových stránek s vysokou kredibilitou mají větší tendenci si zapamatovat značky, které na nich inzerují. Zahraniční studie ukazují, že umístění reklamy na webu prémiového vydavatele přispívá až k trojnásobnému nárůstu metrik, jako je oblíbenost značky, zvažování koupě a ochotu doporučit značku známému. Prémioví vydavatelé dbají na vizibilitu reklam a zároveň stránky reklamou …


Brandové kampaně mají významný dlouhodobý vliv na konverze, říká Jakub Ouhrabka z ComGate

Eva Libichová 16. srpna 2021

ComGate provozuje platební brány pro e-shopy a platební terminály v prodejnách, obsluhuje přes 7 tisíc klientů. Je to česká společnost z Hradce Králové, která svými službami konkuruje i nadnárodním hráčům. V čem je jádro úspěchu firmy, která meziročně roste v desítkách procent v objemu transakcí i počtu klientů a jak jim v úspěchu pomohla jejich …


5 tipů, jak na brandové kampaně i s menším rozpočtem

Eva Libichová 11. srpna 2021

Jak už jste měli možnost zachytit v předchozích článcích, investice do budování značky jsou z dlouhodobého hlediska nezbytné. Platí to i v případě, že váš marketingový rozpočet zrovna nedosahuje milionů. Lámete si ale hlavu s čím začít? Žádné obavy, jsme tu my a poradíme vám s vaší brandovou kampaní.  Co jsou to brandové kampaně Možná …


Andy Sitta (Seznam.cz): Zakládat si na dlouhodobosti je u brandových kampaní klíčové

Veronika Geltner 6. srpna 2021

Pozvání do našeho podcastu „Nejen o reklamě“ přijal tentokrát Andy Sitta. Ten se v Seznamu věnuje nativní reklamě. Našim klientům připravuje zajímavý obsah na míru v Seznam Brand Studiu. Se svým seznamáckým kolegou Martinem Jandorou si povídali o obsahovém marketingu, o práci na zajímavém obsahu, ale také o tom, jak jsou na tom čeští klienti s brandovými kampaněmi …


Petr Daneš: Proč použít video pro brand building a jak může pomoci Seznam?

Jistě neslyšíte poprvé, že pandemie měla dopad na vícero odvětví. Svět se téměř zastavil a samozřejmě to mělo vliv na reklamní investice. Avšak ne na všechny formáty. Výjimkou bylo právě online video. Video ve světě rostlo meziročně o 15 %. Proč má video tak vysokou hodnotu? A proč ho využít pro budování své firmy? V …


Zvyšte povědomí o své značce. Využívejte brandové kampaně

Chcete zvýšit povědomí o své značce? Vyzkoušejte brandové kampaně. Ideální způsob, jak říct potenciálním i stávajícím zákazníkům svůj příběh a odlišit se od konkurence.  Brandové kampaně se od výkonnostních liší tím, že vyžadují konzistentní a dlouhodobou práci napříč různými reklamními kanály, vhodnou kreativu a správné vyhodnocování. Nenechte se ale „náročnější údržbou” odradit. Opravdu to stojí …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí