Přejít na obsah

#Případové studie

(Stránka 4)



Jak kvalitně budovat a měřit značku s RTB a Seznam Brand Lift?

V dnešním online světě, kdy se neustále setkáváme s velkým množstvím reklam, je důležité připomínat se uživatelům a pravidelně měřit povědomí o značce, a to i u dobře definovaného cílení. Právě kombinace navazující strategie a měření povědomí přes Seznam Brand Lift pomohla klientovi Konopný Táta k úspěšnosti jeho kampaní. Pojďme se na to podívat.


Cílit na desktop, nebo mobil? Kombinujte obě možnosti

18. července 2023

Počet lidí, kteří k surfování na internetu využívají mobil nebo tablet, stále roste. I proto dává smysl na ně v kampaních cílit. Zapomínat byste ale neměli ani na uživatele, kteří preferují desktop. V případové studii si ukážeme, jak obě cílení efektivně kombinovat, abyste pomocí retargetingu dosáhli těch nejlepších výsledků.


V Brand Studiu bouchá šampaňské! Nové Brandoviny přinášejí zprávy z Kodaně i reklamní tipy na léto

Každý měsíc v rubrice Brand Studia naleznete mix novinek, inspirací a nejzajímavějších obsahových spoluprací z naší dílny. Tentokrát se s vámi podělíme o radost z úspěchu Brand Studia na soutěži v Kodani, představíme vám, jak jsme naučili Čechy investovat do zlata, a přineseme vám několik důvodů, proč se vyplatí promovat svou značku i v létě.


Jak jsme Čechy seznámili s investováním do zlata a zvýšili povědomí o značce Golden Gate

Češi měli ještě v loňském roce na bankovních účtech rekordně vysoké úspory, které si vytvořili během období pandemie. Postupně jim je však začala ukusovat rostoucí inflace. Přestože si lidé uvědomovali, jak jejich úspory ohrožuje, téměř polovina z nich neměla v plánu své peníze ochránit. Na to reagovala společnost Golden Gate, která nás oslovila s prosbou o pomoc.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí