Přejít na obsah

#Pro inzerenty

(Stránka 26)



Chcete maximalizovat úspěšnost své inzerce na Sauto.cz? Zaměřte se na vhodnou kombinaci reklamních formátů

Jan Němec 21. března 2022

Na Sauto.cz můžete využít velké množství různých reklamních formátů. Každý z nich je účinnný nástroj pro propagaci, jejich vhodnou kombinací však můžete jejich účinnost znásobit. Profil na Firmy.cz Prvním krokem pro inzerci svých vozidel je založit si firemní profil na Firmy.cz, který je propojený s vašim profilem na Sauto. Pokud zájemce o koupi hledá ve svém …


Rozšiřujeme postupně zásah vyhledávacích kampaní Skliku

V Skliku hledáme cesty, jak inzerentům rozšířit relevantní zásah kampaní a umožnit snadno oslovit všechny potenciální zákazníky. Zároveň přibližujeme chování platformě Google Ads, odkud spousta inzerentů importuje kampaně do Skliku. U klíčových slov ve frázové shodě aukce nerespektuje pořadí slov v klíčovém slově. U klíčových slov ve volné shodě pak nemusí být dodržena podmínka, že …


Nově v importu umíme Responzivní textovou reklamu (RSA) převést na textovou reklamu

Reagujeme na rostoucí podíl RSA reklam v importech do Skliku. Dosud byly reklamy ve formátu RSA ignorovány. Od dnešního dne je automaticky převádíme na Sklikem podporované ETA. Jak to funguje? Všechny RSA jsou v importu do Skliku automaticky převáděny na reklamu ve formátu ETA. Z jedné RSA je vytvořena jedna ETA. Systém funguje takto: Importovaná …


Seznamte se s novými mobilními formáty na domovské stránce Seznam.cz

Dlouho očekávaná novinka na domovské stránce je konečně tady. A co vám přinese? Oslovte své zákazníky na nejnavštěvovanější stránce českého internetu, ať jsou kdekoliv. Využít můžete formátů jako je Mobilní Interscroller nebo Mobilní vertikální Outstream, které jsou nyní dostupné i na domovské stránce Seznam.cz. Jedná se o největší mobilní formát, který reaguje na scrollování stránky v …


Nový ceník RTB cílení pro rok 2022

Jak vypadá momentální nabídka cílení v RTB a kolik za jednotlivé segmenty zaplatíte? Po roce opět předkládáme aktualizovaný ceník. Nedávno jsme informovali o možnosti zvýšení zásahu cílených kampaní pomocí 1st party dat, kterými postupně obohacujeme naše DMP segmenty. Cílení dostupné v Seznam RTB mimo této průběžné úpravy neustále prochází i dalšími změnami, drobnými i většími. To …


Zvyšte výkon svých RTB kampaní pomocí cross device

Proč je tak důležité měření cross device? V dnešní době využívá každý hned několik zařízení. Na marketérech je, aby co nejefektivněji oslovili zákazníky napříč všemi zařízeními i kanály, a poskytli jim konzistentní a ucelenou komunikaci. Cross device je jedna z technologií, která může tento komplexní přístup k marketingovým strategiím usnadnit, neboť umožňuje identifikovat uživatele napříč …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí