Přejít na obsah

#Pro specialisty

(Stránka 23)



Roman Doležal: Brand safety a Sklik: Když (ne)chcete být vidět

Mít zajímavou a vizuálně poutavou reklamu nemusí vždy stačit, pokud se budete zobrazovat na nevhodných pozicích. Co to znamená? Představte si, že se u článku s tragickou nehodou, kdy turbína letadla omylem nasála technika, zobrazí nádherný brandingový banner na robotický vysavač s turbo sáním. Jak asi zapůsobí reklama na čtenáře, a tedy vašeho potenciálního zákazníka? V takovém případě …


Petr Melničuk: Bannery nemůžou mít stejné cíle jako TV nebo výkonnostní reklama. To by vás jen bolela hlava

V letošním ročníku Agenturní spolupráce roku se nejvíc prosadila agentura Performio. Získala hned dvě první místa. Přesto to jejímu spoluzakladateli Petru Melničukovi nestačí a za rok by chtěl být ještě lepší. Povídali jsme si o úspěšných kampaních a třeba i o tom, která kombinace kanálů a médií funguje nejlíp. Performio je nejúspěšnější agenturou letošní Agenturní …


Jakub Novotný a Jan Koutný: Jste připravení na cookieless dobu?

I přesto, že termín konce cookies třetích stran se stále odkládá, je potřeba se na něj co nejdříve připravit. Nyní to vypadá, že den D nastane už koncem příštího roku. My proto neusínáme na vavřínech a připravujeme se na blížící se změny už teď. Vyvíjíme nové produkty, aby se hodily pro všechny typy inzerentů a …


Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od července 2022

Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v červnu tohoto roku. Nově založené kategorie Na vaše připomínky jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Počítače | Počítačové komponenty | …


Ondřej Kacbal: Plochoskóre

Šušká se o tom už dlouho a ačkoliv přesné datum ještě nikdo neví, čas připravit se na změny je rozhodně už teď. Ano, jedná se o horké téma brzkého konce cookies třetích stran a hlavně otázky, co potom. Jedna z mnohých změn se dotkne i způsobů hodnocení kampaní, některé cesty dokonce zmizí úplně. Ale to bychom …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí