Přejít na obsah

#Programatická reklama

(Stránka 2)



Jakub Novotný: Inzerenti, kteří se na cookieless dobu nepřipraví, ztratí většinu možností, jak oslovit zákazníky

Začátkem roku 2025 dojde k ukončení podpory cookies třetích stran v prohlížeči Chrome. E-shopy a další weby tak přijdou o uživatelská data, která jim pomáhají s cílením reklamy na základě chování uživatelů i jejím vyhodnocováním. Jakuba Novotného jsme se proto zeptali, jak se na změnu, která ovlivní podobu online inzerce, připravit.


Plaťte jen za zobrazení, která jsou skutečně vidět s produktem Seznam Visible

Věděli jste, že téměř každý druhý zakoupený banner je nevizibilní? To znamená, že přibližně polovinu impresí, které si zakoupíte, uživatelé buď nemohou zaregistrovat, nebo k nim jednoduše ani nedoscrollují. Pokud chcete zvýšit povědomí o své značce, měla by se vizibilita stát primární metrikou, na kterou se zaměříte. A právě s tím vám pomůže nový produkt Seznam Visible.


Jak kvalitně budovat a měřit značku s RTB a Seznam Brand Lift?

V dnešním online světě, kdy se neustále setkáváme s velkým množstvím reklam, je důležité připomínat se uživatelům a pravidelně měřit povědomí o značce, a to i u dobře definovaného cílení. Právě kombinace navazující strategie a měření povědomí přes Seznam Brand Lift pomohla klientovi Konopný Táta k úspěšnosti jeho kampaní. Pojďme se na to podívat.


Veronika Geltner 25. dubna 2023

Jaké nové segmenty máme dostupné v DMP a kolik za ně zaplatíte? Po roce opět přinášíme aktualizovaný ceník.

Cílení dostupné v Seznam RTB prochází neustálým vývojem, což je opět potřeba zohlednit v novém ceníku, který shrnuje celkovou nabídku. Jednotlivé segmenty jsou v něm navíc přehledně rozděleny do tří cenových kategorií – Sociodemografie, Standard a Premium.

V aktualizovaném ceníku naleznete také nové kategorie jako Posluchači podcastů, Návštěvníci Firmy.cz, Uchazeči o zaměstnání a spoustu dalších. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na rtb@firma.seznam.cz

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí