Přejít na obsah

#Programatická reklama

(Stránka 2)



Automatizovaná práce s produktovými skupinami a nová verze Google Data Studio konektoru

Dnes pro vás máme hned několik novinek, které potěší hlavně uživatele, kteří rádi nechávají práci na strojích. Co je nového? API Drak umí nově pracovat s produktovými skupinami Produktové skupiny jsou důležitou součástí kampaní s Produktovými inzeráty a Dynamickými bannery. Lze je také využít v kampani s dynamickým retargetingem. Nově proto umožňujeme plnou práci s …


Letošní Seznam.cz studentská kampaň právě startuje

A co si studenti ze Seznam.cz studentské kampaně 2022 odnesou? Přece to nejcennější, a to dovednosti. Konkrétně se naučí spravovat reálné kampaně v žádaném reklamním systému Sklik a ti nejlepší vyhrají i stáž přímo u nás v Seznamu.  Unikátní příležitost nahlédnout pod pokličku online byznysu pořádá už 6. rokem společnost Seznam.cz pro studenty vybraných vysokých a vyšších …


Potřebujete rychle reklamní bannery pro Sklik? Vyrobíme je raz dva

Potřebujete pro svou kampaň v krátkém čase vytvořit vizuálně atraktivní a zároveň po výkonnostní stránce funkční reklamní bannery? Žádný problém, zkušení kreativci z grafického oddělení Seznamu jsou vám připraveni pomoci. Je to snadné Přímo v hlavním menu Skliku najdete pod nástroji novou položku „Objednat výrobu bannerů“, která vás odkáže na jednoduchý objednávkový formulář. Snadno si v něm vyberete požadovaný …


Brand building: 5 klíčových bodů

V předchozím článku jsme vyjmenovali pět klíčových bodů pro brand building, kterými jsou: 1. dlouhodobá komunikace a kontinuita, 2. dostatečná investice, 3. široký zásah, 4. originalita, emocionální tonalita a zapamatovatelnost a 5. správné měření. Všechny z nich si nyní podrobněji rozebereme. 1. Dlouhodobá komunikace a kontinuita V grafu níže vidíme dvě křivky. Červená znázorňuje vliv výkonnostního marketingu, resp. …


Potřebujete vyhodnotit brandové kampaně? Využijte Seznam Brand Lift

Jak zjistíte, že se vaše značka dostala do povědomí zákazníků? Se Seznam Brand Liftem vyhodnotíte cíle vaší kampaně a míru zvýšení povědomí o značce. Podívejte se, jak tento nástroj pomohl firmě Hyundai Motors s jejich kampaní Jedeme na Euro. Seznam Brand Lift vám pomůže měřit dopady brandových kampaní na vaše značky. Jde o jednoklikový dotazník, …


Přes RTB teď pořídíte i nativní reklamu na domovské stránce Seznam.cz

Rozšířili jsme inventory nativní reklamy dostupné v RTB. Nově ji teď nakoupíte i na naší domovské stránce Seznam.cz. Domovská stránka se tak připojuje k přibližně 150 dalším webům, kde je „nativka“ už k dispozici. Jen na webu Seznam.cz nabízíme přes 1 miliardu dostupných impresí s denním zásahem 4 miliony reálných uživatelů. Nativní reklama se zobrazuje …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí