Spouštíme nativní reklamu přes RTB na Sauto.cz
Nativní reklama je oblíbený výkonově zaměřený formát, který často dosahuje vyššího CTR než klasické bannery. Nově vám ho nabídneme v rámci RTB i na doméně Sauto.cz.
(Stránka 22)
Nativní reklama je oblíbený výkonově zaměřený formát, který často dosahuje vyššího CTR než klasické bannery. Nově vám ho nabídneme v rámci RTB i na doméně Sauto.cz.
Programatický nákup je celkově na vzestupu a především nákup skrze RTB je pro Seznam.cz důležité téma. S klienty o tom vedeme debaty prakticky denně a společné konzultace, jak by u nás měl nákup skrze RTB vypadat, začínají nést ovoce. Na základě hlasu trhu jsme se tedy rozhodli pro další kroky, jak tuto možnost nákupu v …
Loni na podzim začala česká internetová jednička Seznam.cz nabízet behaviorální data prostřednictvím programatického nákupu. Vedle dosavadní možnosti koupit cílení formou integrovaných dat v Adform DSP mohou klienti ode dneška nakoupit datové segmenty také v podobě privátních dealů, a to ve spolupráci s dodavatelem technologie AppNexus SSP.
Na začátku prosince jsme odstartovali první z mnoha setkání, ve kterých bychom rádi pokračovali i v letošním roce. Věříme, že z bližší spolupráce s postupným nastavováním programatického trhu můžeme v budoucnu všichni těžit a ušetřit si tak vzájemně spoustu času nad zkoumáním toho, co funguje či nikoli.
Seznam.cz zachovává současné ceníkové ceny na valné většině svých inzertních ploch i pro rok 2018. Navíc inzerentům, kteří své celoroční kampaně objednají do 15. února, nabídne ty nejvýhodnějších podmínky na další rok. Seznam.cz zároveň reaguje na zvýšenou poptávku po mobilních reklamních plochách. K jejich letos již zdvojnásobenému počtu přidá v roce 2018 další. Podobný trend …
Objem investic programatického nákupu reklamy prostřednictvím RTB na Seznam.cz za poslední rok vzrostl více než trojnásobně. Proto společnost Seznam.cz neustále rozšiřuje nabídku formátů v RTB. Aktuálně nový branding pomáhá inzerentům s budováním povědomí o značce a má za úkol přitáhnout pozornost lidí k probíhající kampani. Druhá novinka, šestivteřinový nepřeskočitelný video bumper, umožňuje ve velmi krátkém …
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.