Přejít na obsah

#RTB

(Stránka 3)



Jak jsme docílili toho, že lidé web značky procházeli téměř 5 minut? Kvalitní návštěvu zajistil Advertorial

Karolína Kučerová 5. dubna 2024

Výsadou CK Kudrna je to, že si její klienti z cest odnáší zážitky na celý život. Abychom splnili cíl kampaně přivést nové zákazníky, rozhodli jsme se cestovatelské zážitky lidem zprostředkovat. Vsadili jsme na Seznam Advertorial, protože jsme potřebovali s obsahem úzce spojit značku. Abychom oslovili kampaní ty, které láká aktivní dovolená, pracovali jsme i s RTB.


Trh na cookieless dobu není připravený, myslí si PPC specialistky z agentury KOFEIN

Zjišťovali jsme, jak budoucnost bez cookies třetích stran vidí Anna Bláhová a Zuzana Chalupová, které se starají o PPC kampaně v agentuře KOFEIN. Obě se shodly, že jde o velkou změnu, na kterou trh není tak úplně připravený. A pro firmy budou čím dál důležitější přihlášení uživatelé i propracované věrnostní programy.


RTB výzva: Okouzlete nás mobilním brandingem

18. března 2024

První RTB výzva roku 2024 je tu. Letošní rok věnujeme mobilním formátům a začneme rovnou mobilním brandingem, který můžete od začátku roku nakoupit kromě OMP i v rámci dealu. Jsme zvědaví, co všechno s tímto formátem dokážete. Pro toho nejlepšího z vás máme připravené hodnotné ceny.


Plaťte jen za zobrazení, která jsou skutečně vidět s produktem Seznam Visible

Věděli jste, že téměř každý druhý zakoupený banner je nevizibilní? To znamená, že přibližně polovinu impresí, které si zakoupíte, uživatelé buď nemohou zaregistrovat, nebo k nim jednoduše ani nedoscrollují. Pokud chcete zvýšit povědomí o své značce, měla by se vizibilita stát primární metrikou, na kterou se zaměříte. A právě s tím vám pomůže nový produkt Seznam Visible.


Co nás čeká v rámci RTB výzev v roce 2024? 

13. února 2024

Podobně jako v minulém roce jsme si pro vás i letos připravili zajímavá témata do RTB výzev, ve kterých si můžete zasoutěžit o lákavé odměny. Navíc dostanete příležitost vyzkoušet si práci s úplně novým mobilním formátem. Na co se ve výzvách zaměříme a kdy je spustíme?

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí