Přejít na obsah

#Sklik

(Stránka 26)



Rozšířili jsme nastavení frekvence zobrazení na 7 dní

Máme pro vás další podzimní novinku z Skliku. Nadále pokračujeme v dlouhodobém rozvoji a vylepšování funkcí pro lepší nastavení a optimalizaci vašich kampaní pro podporu značky. S tím jde ruku v ruce také rozšířené nastavení frekvence zobrazení. Nově můžete v Skliku pracovat s nastavením frekvence na celý týden. Nastavení optimální frekvence je klíčové pro nastavení …


Vánoční Sklik výzva je tady

Spravujete kampaně v Skliku? Přihlaste se do naší Sklik výzvy a vyhrajte skvělé ceny. A nově se mohou zapojit opravdu všichni (tedy kromě klientů, kterým kampaně spravujeme my v Seznamu). Nezáleží tedy na tom, jestli jste specialista v agentuře, freelancer nebo pracujete přímo na straně klienta. Možnost přihlásit se a vyhrát má opravdu každý! Blíží se Vánoce a …


Získejte více objednávek pomocí cílení na vlastní seznamy zákazníků

Sklik nově umožňuje práci s klientskými daty ve formě vlastních seznamů emailových adres. Představujeme tak novou formu cílení, která nabízí nové možnosti zapojení dat z CRM či CDP systémů. Jak cílení funguje a jaké jsou zkušenosti našich inzerentů? Z pohledu na rozvoj cílené reklamy v Skliku se jedná o již delší dobu očekávanou novinku. Nově …


Optimalizační tipy: na co nezapomínat při nastavení DRTG kampaní

2. září 2021

Pokud máte e-shop, nebo ho klientovi spravujete, určitě už jste se s touto formou retargetingu v Skliku setkali. Dynamický retargeting má spoustu výhod – jednoduché nastavení, automatické zobrazení produktů, které si návštěvník prohlížel, dobré výsledky. Je ale důležité myslet na to, že základní nastavení kampaně nemusí být dostačující. Proto si dnes shrneme, co je při …


Eva Horáková a Miloš Uldrich: B2B kampaně nejen v Skliku

1. září 2021

Jaké strategie můžete ve svých B2B kampaních využít? Co zajistí Sklik a v čem vám naopak pomůže RTB?  Jak oslovit potenciální zákazníky už v procesu hledání?  B2B se od B2C liší už ve sdělení, které komunikujeme. PPC, API, KPI, CPA… Jsou vám tyto zkratky povědomé? Samozřejmě, jste člověk z oboru. Pokud je zahlédnete na banneru, …


Co dokáže Outstream?

V této případové studii, která vznikla ve spolupráci s klientem Mountfield se dozvíte, jak klient využil videoformát Outstream v rámci Skliku pro propagaci jednoho ze svých produktů – elektrokol. Cílem této videokampaně bylo uživatelům sdělit, že Mountfield není pouze prodejcem zahradní techniky, ale že se od roku 2018 věnuje i prodeji elektrokol. Jak se to klientovi podařilo se …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí