Přejít na obsah

#Tipy inzerentům

(Stránka 9)



Získejte nové zákazníky pro váš e-shop díky DRTG návštěvníků Seznamu

Počínaje dnešním dnem mají inzerenti využívající DRTG možnost rozšířit zásah svých kampaní o další relevantní zákazníky zajímající se přesně o produkty, které aktuálně nabízí. Díky tomu, že funguje na datech Seznamu, budou publika k dispozici i po blížícím se konci cookies třetích stran. Jak nové cílení funguje a jak jej nastavit pro maximální výkon? Nové …


Vyvracíme mýty o videoreklamě: Je Outstream jen rozhýbaný banner?

Eva Libichová 27. října 2021

Outstream od Seznamu není ani bannerová ani instreamová reklama. Jde o svébytný formát, který vhodně doplňuje mediamix kampaní a kombinuje v sobě výhody videoreklamy a skvělý zásah. Jak ale správně přistupovat k jeho tvorbě a nastavení, aby přinášel očekávané výsledky?  V čem je Outstream výjimečný Hlavní výhodou Outstreamu je především jeho velký zásah, který není …


Potřebujete vyhodnotit brandové kampaně? Využijte Seznam Brand Lift

Jak zjistíte, že se vaše značka dostala do povědomí zákazníků? Se Seznam Brand Liftem vyhodnotíte cíle vaší kampaně a míru zvýšení povědomí o značce. Podívejte se, jak tento nástroj pomohl firmě Hyundai Motors s jejich kampaní Jedeme na Euro. Seznam Brand Lift vám pomůže měřit dopady brandových kampaní na vaše značky. Jde o jednoklikový dotazník, …


10 + 2 tipy pro vánoční kampaně v Skliku

Vánoční sezóna je v plném proudu a stejně jako minulý rok přinášíme souhrn tipů, které můžete využít ve vašich účtech. A co pro vás máme letos? Pojďme na to! 1. Videoreklama Využijte instream a outstream – prémiový reklamní formát pro každého inzerenta bez nutnosti nákupu napřímo nebo rezervace prostoru. Díky automatickému titulkování oslovíte uživatele i …


Lepší přehled o nákladech kampaní díky metrice CPT Ø

Sklik již dnes není pouhým PPC reklamním systémem, ale plnohodnotnou reklamní platformou, ve které můžete využít mnoha reklamních formátů a kampaně vyhodnocovat prostřednictvím brandových metrik. Abyste měli lepší přehled o nákladech kampaní, můžete nově využívat i statistiku CPT Ø. Metriku CPT Ø najdete mezi volitelnými sloupci v kampaních, které se zobrazují v obsahové síti – …


I vy můžete zasáhnout 4 miliony diváků. S videoreklamou na hlavní stránce Seznamu

Stránka Seznam.cz je nejnavštěvovanějším webem českého internetu. A právě tam se může zobrazovat také vaše videoreklama. Nerušivě ve feedu nečtenějších článků českého internetu. Zasáhněte až 4 miliony reálných uživatelů denně. Podívejte se, jak skvěle to zafungovalo klientovi Seznamu a jak může fungovat i vám. Chcete získat skvělý zásah pro své kampaně? Najít vhodné umístění pro …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí