Mapy.cz odstartovaly pilotní prodej inzerce

7. října 2014

image

Od 1. října začaly Mapy.cz s pilotní verzí nového inzertního prostoru, tím je zviditelnění bodů zájmů (POI). Podnik, který na Firmy.cz zvítězí v aukci, se lidem zobrazí dříve, než ostatní POI body konkurence. V pilotní verzi si nový reklamní formát mohou zatím vyzkoušet restaurační a ubytovací zařízení.

image

Jednotlivé POI restaurací a ubytovacích zařízení se do této doby lidem na Mapy.cz ukazovaly až při detailním přiblížení (15násobné). Nově tak obě kategorie firem mají možnost své potenciální zákazníky zaujmout mnohem dříve, než se jim zobrazí konkurence. Soutěž o tento typ zvýraznění na Mapy.cz probíhá formou aukce, podobně jako tomu je v boji o umístění na prvních příčkách v katalogu Firmy.cz. Restaurace či ubytovací zařízení, které nabídne v aukci (v administračním prostředí Firmy.cz) nejvyšší cenu v daný den, se bude druhý den na Mapy.cz zobrazovat ve zvýrazněné „bublině“. image

Aukce začíná již na 5 Kč a každý den se uzavírá ve 22.00. „Do aukce se firmy mohou dostat přes administrační rozhraní Firmy.cz. Pro každou kategorii firem (v našem případě restaurační a ubytovací zařízení) je aukce zvlášť. Firma, která zvítězí – nabídne nejvyšší cenu –, má jistotu, že se na mapě při zoomu 11 neobjeví žádný jiný podnik ze stejné kategorie v okruhu téměř 11 km,“ řekl Jan Pinkas, produktový manažer Firmy.cz.

image

Pilotní projekt potrvá do konce měsíce října, po kterém bude následovat vyhodnocení.

image

Martin

Sdílet na sítích