Případová studie Sklik Retargeting – Zoot, a.s.

7. ledna 2015

ZOOT, a.s. je společnost, která nabízí ve svém e-shopu oblečení a doplňky výrobců z celého světa. Společně s agenturou Red Media s.r.o., která se stará o jejich PPC kampaně, se rozhodli zvýšit počet objednávek pomocí oslovení uživatelů, kteří navštívili e-shop zoot.cz, nebo zde už nakoupili.

Zakládáte nové retargetingové kampaně a rádi byste znali pár vychytávek? Nebo chcete zvýšit výkonnost stávajících retargetingových kampaní? Inspirujte se u prodejce oblečení a doplňků ZOOT. Po nasazení Retargetingu se jejich celkové tržby z Skliku zdvojnásobily! Jaké finty se při zakládání a správě kampaní používaly, se dočtete v následující případové studii (PDF, 1,8 MB).

Případová studie Sklik Retargeting s Zoot

Za celý tým Skliku Markéta Janochová

Sdílet na sítích