17. 3. 2015

Případová studie s SEVT a.s.

SEVT a.s. je nástupce Statistického a evidenčního vydavatelství rukopisů. V současné době se věnuje prodeji širokého portfolia svých produktů prostřednictvím internetových obchodů a kamenných prodejen. V roce 2014 začala společnost Acomware pracovat na zvýšení efektivity PPC kampaní v Skliku.

Potřebujete zvýšit výkon kampaní a chcete se inspirovat, kde začít a jak postupovat? Podívejte se na naši případovou studii vydavatelství SEVT a.s., která Vám ukáže, jak práci v účtu uchopit a jak dosáhnout zlepšení výsledků! V meziročním srovnání vidíme, že se spol. SEVT a.s. snížil poměr nákladu na obratu až o 73 %, přičemž meziročně se navýšil objem tržeb z Skliku o 35 %. Více se dočtete v následující případové studii (PDF, 2 MB).
narust-trzeb-sevt-pripadovka
Za celý tým Skliku Michal Krhut