Jak být „rich“ s mobilem i letos?

Eva Libichová 17. ledna 2018

V loňském roce šla mobilní reklama hodně kupředu. Poprvé jsme například překročili hranici 50 % návštěv z mobilu a porazili tím zobrazení na desktopu. Rozšířili jsme pro vás inventory o víc jak 100 % a rosteme pořád dál. Neustále inovujeme a přicházíme s novými mobilními rich média formáty.

Co se ale nemění, je jejich cena. I pro tento rok jsme ponechali ceny stále stejné. Stejně jako v roce 2017, i v tomto se bude sezóna dělit na low, middle a high. Určitě se budete moci těšit i na akce, které jednou za čas vyhlašujeme. Takže o bonusy nebude nouze.

Mobilní rich média se prodávají v gross cenách, a tak je možné na všechny formáty uplatnit klientskou slevu. Pokud máte menší rozpočty nebo s mobilními rich médii začínáte, nevadí. Zkuste jednodušší formáty typu SpinCube, Slider nebo Scratcher. Pro pokročilejší z vás nabízíme možnost vytvoření vlastního formátu na míru.

Pro více informací se obracejte na své obchodníky.

Sdílet na sítích