Privátní dealy na Seznam.cz nově i s behaviorálním cílením

Aneta Kapuciánová 28. února 2018

Loni na podzim začala česká internetová jednička Seznam.cz nabízet behaviorální data prostřednictvím programatického nákupu. Vedle dosavadní možnosti koupit cílení formou integrovaných dat v Adform DSP mohou klienti ode dneška nakoupit datové segmenty také v podobě privátních dealů, a to ve spolupráci s dodavatelem technologie AppNexus SSP.

Privátní dealy obohacené o cílení vyžadují vzájemnou integraci obou výše uvedených externích partnerů, kterou se během ledna podařilo úspěšně otestovat formou S2S. Klienti tak mohou u Seznam.cz nově nakoupit cílený reklamní prostor programaticky skrze jakékoliv DSP, jako například DoubleClick, Adform, AppNexus a další.

Hlavní výhodou privátních dealů je lepší kontrola cílené reklamy ve vlastním reklamním prostoru a zároveň možnost vytvářet je pro všechny RTB platformy bez nutnosti přímého exportu dat. „Privátní dealy jsou stále více poptávanou formou programatického prodeje ze strany klientů a navazují tak na námi zavedený a úspěšný model z garantovaného prodeje cílené reklamy,“ říká Jakub Novotný, manažer reklamních systémů společnosti Seznam.cz.

„Cílená reklama je každým rokem důležitější součástí reklamních kampaní našich klientů. V přímém nákupu jde téměř o 40 %. V programatiku už je to takřka nutná součást nákupu z důvodu větší efektivity. Jsem rád, že můžeme nově inzerentům nabídnout nejvýhodnější formu nákupu reklamního prostoru na Seznam.cz včetně cílení formou privátních dealů,” komentuje vývoj Ondřej Krišica, ředitel Divize reklamy Seznam.cz.

Aneta Kapuciánová

PR manažerka a tisková mluvčí

Sdílet na sítích