Seznam.cz rozšiřuje možnosti nákupu reklamy skrze RTB

Aneta Kapuciánová 29. března 2018

Programatický nákup je celkově na vzestupu a především nákup skrze RTB je pro Seznam.cz důležité téma. S klienty o tom vedeme debaty prakticky denně a společné konzultace, jak by u nás měl nákup skrze RTB vypadat, začínají nést ovoce. Na základě hlasu trhu jsme se tedy rozhodli pro další kroky, jak tuto možnost nákupu v Seznamu podpořit.

Bumper téměř za půlku

Bumper v RTB je možné nakupovat za nižší ceny. Klienti si nově mohou koupit mikrovideospot (v délce 6 sekund) až o 47 % výhodněji s aktuálním zásahem cca 3 mil. RU a 17 mil. impresí za měsíc.

Privátní dealy s daty

Cílení je nyní možné využít jako součást privátních dealů. Ve spolupráci s oddělením Plánování a RTB připravujeme pro naše klienty privatní dealy s cílením na míru. O privátních dealech a behaviorálním cílení jsme vás již v minulosti informovali, přečtěte si o tomto tématu zde.

Programatický branding je nově možné cílit

Data Seznamu lze nyní využívat i v kombinaci s PubMaticem SSP. Branding můžeme jednoduše zacílit na klientem požadované publikum a dosáhnout tak vyšší efektivity. Novinkou jsou také custom segmenty nastavitelné podle konkrétních požadavků klienta.

K programatickému brandingu na Novinky.cz se přidává také branding na Kupi.cz se zásahem 1,1 mil. RU a 18 mil. impresí měsíčně.

A brzy bude následovat další branding, sledujte novinky na našem blogu.

Aneta Kapuciánová

PR manažerka a tisková mluvčí

Sdílet na sítích