4. 12.

Jak získáte z Vánoc maximum díky Seznamu

Oblíbený svátek je za dveřmi a s ním spousta příležitostí pro vaše podnikání. Tento rok plánuje využít internetové obchody k nákupu vánočních dárků 82 % uživatelů Seznamu. Česká internetová jednička je tu pro vás. Naše weby zasáhnou téměř 8 milionů unikatních uživatelů denně a na měsíční bázi tak oslovíte přes 90 % internetové populace.

Připravili jsme pro vás několik tipů, abyste využili Vánoce na Seznamu na maximum.

Přímý prodej

  1. Vsaďte na hlavní stránku Seznam.cz – každý den zasáhnete více než 50 % českého internetu. Využít můžete třeba display formát Wallpaper, který se zobrazuje přímo pod přihlášením do e-mailu, nebo formát Skyscraper. Ten se pohybuje v zorném poli uživatele a posouvá se při scrollování.
  2. Nezapomeňte na mobilní reklamu. Super.cz navštíví týdně kolem 2,8 milionů uživatelů a více než polovina z nich čte články na mobilu. Vyzkoušejte třeba Mobilní square premium.
  3. Videoreklama na nejnavštěvonější české internetové televizi Televizeseznam.cz, kterou sleduje více než 1,7 milionu lidí týdně, pomůže vzbudit emoce a snáz utkví v paměti cílové skupiny.
  4. Využijte feedové kampaně ke komunikaci aktuálních cen i skladových zásob.

Sklik

  1. Využijte nativní reklamu napříč celou partnerskou sítí Skliku – nejen na hlavní stránce Seznam.cz.
  2. Zkontrolujte si feed pro produktové inzeráty. Meziročně získaly o 20 % vyšší výkon a zvyšuje se jim i konverzní poměr.
  3. Vyzkoušejte dynamický banneroslovíte nové zákazníky a naplníte svá publika pro remarketing.
  4. Rozšiřte svůj dynamický retargeting na kategorii díky dynamickému banneru s retargetingem.
  5. Na mobilech využijte novou plochu 480×480.
  6. Sklik umí pracovat za vás – nechte inzeráty střídat dle dosahovaného CPA.

RTB

  1. Testujte kreativy pomocí A/B testu a nechte v nejvytíženější sezóně běžet jen ty nejlepší.
  2. Zaměřte se na vizibilitu pomocí privátního dealu pro mobilní formát 480×480.
  3. Využijte synergii s TV, dejte nám seznam časů svých spotů a my jim přizpůsobíme vaši online kampaň.
  4. Poskyněte nám data a my vám připravíme publikum na míru.
  5. Budťe připraveni na nevšední mobilní formáty – napr. bannery, které fungují jako stírací los nebo otáčející se kostka.

Zboží.cz

  1. Zkontrolujte si XML feed, abyste zajistili lepší spárovanost svých položek.
  2. Předběhněte konkurenci a dostaňte své nabídky výš.
  3. Dejte svým zákazníkům bonus (třeba dárek nebo prodlouženou záruku), a odliště se tak od konkurence.
  4. Nezapomeňte si nastavit informaci o doručení do Vánoc.

A ten nejdůležitejší tip: Užijte si vánoční období naplno 🙂

Tým Seznam.cz