Rozšířené reklamní sdělení ve vyhledávání díky Popiskům

David Velechovský 10. května 2021

Počínaje dneškem mohou všichni inzerenti využít nového rozšíření ve svých vyhledávacích kampaních – Popisky. Díky nim můžete zdůraznit své konkurenční výhody a získat tak na svůj web více zákazníků. Jak vypadají a kde je nastavit?

Popisky jsou rozšíření reklam ve vyhledávání. Jedná se o krátká textová sdělení, která si zvolí inzerent a která se zobrazují pod textem reklamy. 

Ukázka na desktopovém vyhledávání
Ukázka na mobilním vyhledávání

Zobrazují se na horních pozicích a mohou se zobrazit i současně s Sklik Odkazy. Stávající pravidla pro zobrazení Popisků najdete v nápovědě.

Nové rozšíření nemá v rozhraní vlastní záložku. Zadává se přes záložku Odkazy/Popisky (dříve Sklik Odkazy). Je to úplně jednoduché – zadáte text rozšíření a na rozdíl od Odkazu nevyplníte cílovou URL. Rozšíření se pak uloží jako Popisek. 

Popisky je možné přiřadit stejně jako Sklik Odkazy na úrovni sestavy i na úrovni kampaně.

Rozšíření o Popisky také podporujeme v novém importéru a ve stávajícím exportu, kde je Sklik plně kompatibilní s callout extensions z Google Ads. Stejně tak je k dispozici i přes API.

Popište výhody, proč by měl potenciální zákazník kliknout na vaši reklamu. Možné využití: doprava zdarma, zmínka o aktuální akci, dárek, jiné konkurenční výhody, použijte čísla, upoutejte pozornost. Popisky zadejte alespoň 4.

V případě, že budete zadávat popisky na úrovni kampaně, berte na vědomí, že by měly být relevantní ke všem reklamám ze všech sestav. 

Inzerenti, kteří v testu používali rozšíření o Popisky, dosáhli zvýšení CTR v řádku jednotek %. Nenechte se předběhnout konkurencí a zadejte si Popisky ještě dnes!

Za celý tým Skliku

David Velechovský

Manažer Sklik

Sdílet na sítích