Počínaje dnešním dnem mají inzerenti využívající DRTG možnost rozšířit zásah svých kampaní o další relevantní zákazníky zajímající se přesně o produkty, které aktuálně nabízí. Díky tomu, že funguje na datech Seznamu, budou publika k dispozici i po blížícím se konci cookies třetích stran. Jak nové cílení funguje a jak jej nastavit pro maximální výkon?
Nové cílení na návštěvníky webů Seznamu otevírá nové možnosti a potenciál pro vaše akviziční kampaně. Když říkáme na datech Seznamu, bavíme se o tzv. 1st party datech, která mají hned několik výhod:
Zákazník nemusí navštívit váš web, abyste jej mohli oslovit.
Používáme nejrelevantnější data o produktech díky databázi Zboží.cz.
Bude fungovat i po konci cookies třetích stran u hlavních prohlížečů.
Data jsou plně kompatibilní s GDPR.
Nastavení je snadné
Všem e-shopům přibyl v účtu vedle stávajícího seznamu DRTG návštěvníci produktů nový seznam DRTG návštěvníků Seznamu. Ten si jednoduše přiřadíte do sestavy, ve které má běžet, nastavíte max. cenu za proklik a vyloučíte stávající návštěvníky webu, aby vám DRTG návštěvníků Seznamu nekanibalizoval stávající RTG kampaně.
Více informací o možnostech nastavení a využití ve vašich kampaních najdete v naší nápovědě.
Co říkají o DRTG návštěvníků Seznamu naši inzerenti?
V Alza.cz aktuálně testujeme dynamický retargeting s cílením na návštěvníky služeb Seznam.cz. I přesto, že kampaň stále běží, již nyní lze na základě vysokého CTR (které oproti klasickému retargetingovému cílení vzrostlo více než trojnásobně) hodnotit, že se jedná o cílení relevantní s potenciálem přivádět kvalitní traffic. Kvalitu trafficu získaného z kampaně předpokládáme díky objemu obratu, který dle našich atribučních modelů přináší, navíc s rostoucí křivkou během celého trvání kampaně. Lepší výsledky navíc kampaň doručuje s o 30 % nižší cenou za proklik, oproti klasickému retargetingu. Děkujeme také specialistům ze Seznamu za doporučení při nastavování a optimalizaci. Tento typ cílení se určitě stane nedílnou součástí naší komunikace.
Jan Synek, Display specialista, Alza.cz
Pokud jste e-shop, neváhejte a doplňte sestavu s DRTG návštěvníků Seznamu do svých kampaní co nejdříve a maximalizujte tak vysoce relevantní zásah svých kampaní v obsahové síti Skliku.
Sklik již dnes není pouhým PPC reklamním systémem, ale plnohodnotnou reklamní platformou, ve které můžete využít mnoha reklamních formátů a kampaně vyhodnocovat prostřednictvím brandových metrik. Abyste měli lepší přehled o nákladech kampaní, můžete nově využívat i statistiku CPT Ø. Metriku CPT Ø najdete mezi volitelnými sloupci v kampaních, které se zobrazují v obsahové síti – …
Sklik nově umožňuje práci s klientskými daty ve formě vlastních seznamů emailových adres. Představujeme tak novou formu cílení, která nabízí nové možnosti zapojení dat z CRM či CDP systémů. Jak cílení funguje a jaké jsou zkušenosti našich inzerentů? Z pohledu na rozvoj cílené reklamy v Skliku se jedná o již delší dobu očekávanou novinku. Nově …
Loňský podzim jsme vám představili novinku, která inzerentům přinesla nový typ cílení. Sklik umožňuje práci s klientskými daty, a to konkrétně využívání vlastních seznamů emailových adres zákazníků. Někomu ale může sběr emailů svých klientů znít podezřele. Abychom vyvrátili zbytečné obavy z používání tohoto cílení, jsou tu pro vás odpovědi na tři nejčastěji zmiňované obavy. V …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.