Společnost Leontýna.cz svěřila své kampaně specialistům Seznamu a nyní se těší z ještě lepších výsledků než dosud. Klíčem k vyššímu výkonu dynamického retargetingu bylo doplnění vlastních šablon. Už jste je vyzkoušeli také? Postupujte stejně jako my.
Na jaře 2021 se do kampaní dynamického retargetingu přidaly šablony. Protože si místo v kampaních svými výsledky zasloužily, zůstaly tam dodnes. V této (tehdy ještě) novince Skliku byly využity barvy typické pro web/logo klienta a dva různé reklamní texty, které se v kampaních střídaly rovnoměrně. Texty i barevnost inzerce se během roku měnila na základě jejich efektivnosti, obojí se však stále drželo identity webu Leontýna.cz.
Leontýna.cz je e-shop se spodním prádlem, ale také oblečením, povlečením a kadeřnickými potřebami. E-shop Sklik kampaně využívá od roku 2018 a jejich cílem je především maximalizovat obrat při dodržení profitability.
Při dlouhodobém srovnání období před a po nasazení šablon do dynamického retargetingu je u dané kampaně vidět růst CTR, konverzního poměru a pokles PNO. Jedná se přitom o opačný trend než v případě zbytku retargetingových kampaní, kde konverzní poměr lehce klesal, zatímco celkové PNO naopak lehce stouplo. V celém sledovaném období fungovaly nastavené kampaně velmi podobné. Podobný byl rozsah inzerce i jeho cílení.
Sledovaná období byla od 14. 4. do 25. 10. 2021 a od 1. 10. 2020 do 13. 4. 2021
(tedy stejný počet dnů). Ve srovnávaném úseku před nasazením jsou zahrnuté i vánoční svátky a Valentýn, které jsou pro klienta obecně silnější. I přesto bylo dosaženo lepších výsledku se šablonami, než bez nich.
Efektivitou šablon v dynamickém retargetingu jsme byli příjemně překvapeni. Nejen, že díky tomu lze sdělit uživatelům informace navíc, ale můžeme upravovat i barevnost inzerátu. To zlepšuje šanci na rozpoznání značky, což má také vliv na lepší podíl nákladu na obratu než u klasického banneru dynamického retargetingu bez šablony.
Sklik v poslední době spustil mnoho nových formátů a možností cílení. Stejně důležitá je ale vyhledávací síť, která přináší rok od roku více výkonu. Jaký je její vývoj? V poslední době jsme se několikrát setkali s tvrzením, že objem návštěvnosti z Skliku ve vyhledávání klesá. Čísla za rok 2021 říkají pravý opak – pojďme se …
Ode dnešního dne můžete rozšířit dosah svých reklamních sdělení do aukcí s výhodnější cenou prostřednictvím Jednoduché obsahové kampaně. Kde se zobrazuje a jak ji nastavit? Jednoduchá obsahová kampaň je nový typ kampaně, který máte k dispozici při přidání nové kampaně v rozhraní Skliku. Pro její zobrazování stačí zadat alespoň jednu reklamu a nastavit maximální cenu …
V listopadu jsme vás informovali o změnách ve spouštění konverzních a retargetingových kódů v souvislosti s novelou zákona o el. komunikacích. Abychom vám lépe pomohli se v problematice zorientovat, připravili jsme pro vás odpovědi na dotazy, se kterými jsme setkali. Jak Seznam zpracuje hity, které informaci o consentu vůbec neobsahují? Spuštění konverzních a retargetingových kódů …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.