Vyhledávání na Seznamu v roce 2021 – rok od roku více výkonu

Sklik v poslední době spustil mnoho nových formátů a možností cílení. Stejně důležitá je ale vyhledávací síť, která přináší rok od roku více výkonu. Jaký je její vývoj?

V poslední době jsme se několikrát setkali s tvrzením, že objem návštěvnosti z Skliku ve vyhledávání klesá. Čísla za rok 2021 říkají pravý opak – pojďme se na ně podívat blíže: 

  • 2,1 % je meziroční nárůst počtu prokliků v Skliku z vyhledávání.
  • Podíl prokliků na Produktové inzeráty vůči textové reklamě stoupl meziročně o 7,6 %.
  • K prosinci 2021 je cca 48 % kliků Skliku ve Vyhledávání na Seznamu uskutečněno na mobilu a 3 % na tabletu.

Samozřejmě objem návštěvnosti Skliku ve vyhledávání a její meziroční vývoj je u různých webů odlišný. Záleží na oboru, kvalitě vaší reklamy, podílu mobilních hledání i aktivitách konkurence. Avšak globální čísla hovoří jasně.

I v roce 2022 plánujeme vylepšení, které zlepší uživatelskou zkušenost s Vyhledáváním na Seznamu. Očekáváme, že i díky další plánované distribuci Vyhledávání k novým uživatelům a marketingové podpoře bude objem hledání meziročně stabilní a bude se tak vyhledávači Seznamu dařit držet pozici i vůči silné globální konkurenci. 

O produktových zlepšeních, které jsme na Vyhledávání udělali v roce 2021, se dočtete na vyhledávacím Blogu. Pár ochutnávek: hledání pomocí významových vektorů, neuronová síť Small-E-Czech [čti: smolíček], více strukturovaných dat nebo třeba lepší jízdní řády a počasí

Plánujete rozpočty na letošní rok? Pro plné vytěžení potenciálu, který je ve vyhledávání na Seznam.cz, by měly být vyšší než loni.

Týmy Skliku a Vyhledávání

Sdílet na sítích