Rozšiřujeme zásah kampaní díky významové shodě
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
Sklik v poslední době spustil mnoho nových formátů a možností cílení. Stejně důležitá je ale vyhledávací síť, která přináší rok od roku více výkonu. Jaký je její vývoj?
V poslední době jsme se několikrát setkali s tvrzením, že objem návštěvnosti z Skliku ve vyhledávání klesá. Čísla za rok 2021 říkají pravý opak – pojďme se na ně podívat blíže:
Samozřejmě objem návštěvnosti Skliku ve vyhledávání a její meziroční vývoj je u různých webů odlišný. Záleží na oboru, kvalitě vaší reklamy, podílu mobilních hledání i aktivitách konkurence. Avšak globální čísla hovoří jasně.
I v roce 2022 plánujeme vylepšení, které zlepší uživatelskou zkušenost s Vyhledáváním na Seznamu. Očekáváme, že i díky další plánované distribuci Vyhledávání k novým uživatelům a marketingové podpoře bude objem hledání meziročně stabilní a bude se tak vyhledávači Seznamu dařit držet pozici i vůči silné globální konkurenci.
O produktových zlepšeních, které jsme na Vyhledávání udělali v roce 2021, se dočtete na vyhledávacím Blogu. Pár ochutnávek: hledání pomocí významových vektorů, neuronová síť Small-E-Czech [čti: smolíček], více strukturovaných dat nebo třeba lepší jízdní řády a počasí.
Plánujete rozpočty na letošní rok? Pro plné vytěžení potenciálu, který je ve vyhledávání na Seznam.cz, by měly být vyšší než loni.
Týmy Skliku a Vyhledávání