Z uživatelských cookies 3. stran, které jste zvyklí cíleně oslovovat, se dříve nebo později stane anonymní traffic. Vystrašilo vás to? Nemusí. Dlouhodobě se na tuto situaci připravujeme a máme řešení, jak cíleně oslovit uživatele s tzv. cookieless prohlížeči.
Oslovit cíleně potenciální zákazníky, kteří přistupují k obsahu na internetu přes prohlížeče, které cookies 3. stran nepodporují, již není vizí budoucnosti. V Seznamu využíváme metody, které doručují vynikající výsledky díky aktivaci našich 1st party dat. Datové segmenty jsme totiž dokázali obohatit právě o uživatele, kteří cookieless prohlížeče používají. Díky našemu cílení tak můžete zasáhnout téměř každého uživatele nezávisle na tom, jaký prohlížeč využívá.
Již dříve jsme informovali o využívání 1st party dat pomocí Adform DSP. Dnes vám můžeme představit reálné výsledky, které nám poskytla skupina Omnicom Media Group (OMG).
OMG pro svého klienta Renault využívá v kampaních cílení jak na bázi cookies třetích stran, tak 1st party cookies. Datové segmenty získali právě od nás ze Seznamu. Vyplatí se zapojit 1st party cílení do kampaní?
Výsledky případové studie mluví jasně pro využití 1st party cílení od Seznamu. Zapojením 1st party IDs došlo oproti využití pouze 3rd party dat k navýšení reache kampaně o 34 % a 16% snížení CPA (cost per acquisition) – vyplnění konfigurátoru automobilu.
Chcete do vašich kampaní zapojit 1st party data, ale nevyužíváte Adform DSP? Nevadí. I na vás jsme mysleli. Umíme vytvořit cílený privátní deal pro všechna DSPs, do kterého automaticky připojujeme náš 1st party identifikátor. Nakoupíte tedy 3rd i 1st party naráz! Pokud máte zájem pouze o 1st party uživatele, zacilte deal na prohlížeče Safari, Firefox a Edge.
Abyste se v možnostech nákupu 1st party dat neztratili, připravili jsme pro vás jednoduchou infografiku:
Hurá! Nyní již víte, jaké jsou možnosti aktivace 1st party dat. Nechybí však něco? Je to tak. Nemůžeme vás ochudit o seznam segmentů, která již v Adform Marketplace 1st party identifikátor obsahují. Naleznete ho v tabulce v příloze. Pokud nenajdete svého favorita, ani toto není důvod ke zklamání. Kontaktujte RTB tým, umíme tvořit zázraky takřka na počkání. 😊
Už není žádnou novinkou, že od roku 2023 nebude možné k cílení online reklamy využívat cookies třetích stran. Budoucnost bez 3rd party cookies je velkou výzvou pro reklamní ekosystémy, které byly tak úspěšné díky široké dostupnosti dat vhodných k cílení a velkému množství poskytovatelů cílení. Zároveň ale tato výzva představuje i obrovskou příležitost pro všechny, …
Letos v říjnu jsme vám představili Kontextové vertikály (dříve Cookieless), díky kterým lze zlepšit výsledky vašich kampaní v RTB. Pojďme si tedy připomenout, co Kontextové vertikály jsou a jak fungují. Navíc vám představíme novinku, a to kategorii na míru. Jste připraveni?
V předchozím článku jsme si v pěti bodech shrnuli, na co je potřeba pamatovat u brandbuildingových kampaní. A teď si pojďme říct, proč má smysl se jim věnovat v onlinu – konkrétně u nás, v Seznam RTB. Stále platí, že tradiční média, především lineární televize, mají v procesu budování značky stěžejní a do určité míry nezastupitelnou roli. Existuje ale …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.