Kriminální případy jsou oblíbeným žánrem mezi českými diváky. Tím spíš, když se kriminální seriál zabývá jedním z nejhrozivějších sériových vrahů naší historie. K minisérie Případ Roubal, která vloni přibyla na streamovací platformě Voyo, jsme vytvořili obsahovou kampaň. Jejím cílem bylo motivovat uživatele k registraci na Voyo, aby mohli příběh zhlédnout.
Silný příběh si žádá Seznam Native
Seriál vypráví o zdánlivě spořádaném muži a manželovi nakonec rozplétá jeho skutečnou osobnost a zločiny, které spáchal. Promo kampaň jsme díky silnému příběhu mohli postavit na článku formátu Seznamu Native, který čtenáře vedl k prokliku na streamovací službu Voyo.
Jak jsme měřili úspěch seriálu?
V kampani jsme si stanovili tři hlavní cíle. Sledovali jsme čas strávený s obsahem, který nám ukázal, jak moc byl obsah pro čtenáře atraktivní. Další zásadní metrikou se pro nás stal počet unikátních čtenářů. A pro posouzení úspěšnosti kampaně jsme také zahrnuli metriku, která sleduje počet prokliků na platformu Voyo pomocí CTA tlačítka.
Jak jsme seriál dostali mezi lidi?
Při přípravě formátu Seznam Native jsme se chtěli ponořit co nejhlouběji. Příběh Ivana Roubala si totiž spousta lidí pamatuje. Potřebovali jsme se tak spojit s těmi, kteří ho znali a získat dobové materiály, abychom čtenářům mohli přiblížit jeho uvažování a motivy. Z policejního spisu, jeho dopisů z vězení i z výpovědí vyšetřovatelů, psychologů a dalších lidí, kteří s ním přišli do kontaktu, jsme poskládali mozaiku jeho složité osobnosti.
Seznam Native jsme standardně spojili s měsíční promo kampaní, článek jsme vydali na relevantních webech Seznamu.
Co přinesly výsledky kampaně
- Před spuštěním minisérie jsme chtěli, aby čtenáři strávili v článku alespoň 3 minuty. Časovou hranici jsme překonali o necelých 5 minut. Průměrný čas strávený na článku se tedy vyšplhal na téměř 8 minut.
- Klientovi jsme garantovali 90 000 unikátních čtenářů. Článek si totiž přečetlo 179 800 unikátních čtenářů, což je téměř dvojnásobek.
- Silné propojení obsahu Nativu a klienta se odrazilo i u přímých prokliků, kterých jsme napočítali celkem 10 739.
- Hlavním cílem, který jsme si stanovili, bylo zvýšit počet nových předplatitelů. A i to se povedlo. Platforma Voyo zaregistrovala 774 nových diváků, kteří se na jejich streamovací službě zaregistrovali.
Ať už chcete promovat službu nebo produkt, dělejte to zajímavým způsobem. Upoutejte zákazníkovu pozornost a naservírujte mu kvalitní obsah. Nevíte, jak na to? Obraťte se na nás a my vám rádi pomůžeme: SeznamNative@firma.seznam.cz.