
Seznam Talks byl pro nás skvělý první krok k brandové reklamě. Výsledky nás mile překvapily a zaznamenali jsme i nemalý vliv na samotný maloobchodní prodej.
Nový reklamní formát Seznam Talks se hodí pro značky, které chtějí být vidět. V nativním článku na byznysové téma mohou komunikovat svůj příběh a úspěchy nebo komentovat trendy ve svém oboru. Přečtěte si, jak jsme spolupráci Seznam Brand Studia a značky kávy Father’s odstartovali úspěšnou kampaní, která razantně pohnula se znalostí i vnímáním značky.
Káva z ostravské pražírny Father’s, kterou vlastní a provozují manželé Kvasničkovi, míří do celého světa. „Největší vlnu odběratelů jsme získali i díky vzorkům, které jsme přibalili k magazínům o kávě. Ty odebírají kavárny od Spojených států až po Tchaj-wan. Díky tomu, že lidé mohli naše upražená zrna poznat a ochutnat, ozvali se nám,“ vysvětluje jednu z mála marketingových aktivit majitel ostravské pražírny.
Letos se Petr Kvasnička rozhodl investovat do brandové kampaně. Vzhledem k tomu, jak zajímavý je pro naše čtenáře jak kávový byznys, tak příběh pražírny, pustili jsme se spolu s Father’s do přípravy pilotního článku formátu Seznam Talks. Ten je ideální pro byznysové příběhy značek a jejich zakladatelů nebo jiných ambasadorů.
Abychom čtenáře mohli vtáhnout do dění v pražírně, autorky článku vyjely na místo, kde udělaly rozhovor s Kvasničkovými. Vznikl pak text o tom, jak se ve firmě proplétá podnikání s rodinnými hodnotami. Doplnili jsme jej fotkami a videem, ve kterém se diváci dozvěděli, jak obsáhlé a náročné pražení kávy je.
Kampaň jsme spustili v polovině dubna a po celý další měsíc jsme článek promovali na Seznam Zprávách, homepage Seznam.cz a Novinky.cz. Optimalizovali jsme přitom upoutávky vedoucí do článku tak, aby k obsahu dovedly kvalitní publikum.
Seznam Talks byl pro nás skvělý první krok k brandové reklamě. Výsledky nás mile překvapily a zaznamenali jsme i nemalý vliv na samotný maloobchodní prodej.
Ať už chcete vyprávět příběh vaší značky, komunikovat své úspěchy a pády nebo okomentovat byznysové téma, dělejte to zajímavě a důvěryhodně. Upoutejte zákazníkovu pozornost a naservírujte mu kvalitní obsah. Nevíte, jak na to? V Brand Studiu se nebojíme velkých výzev. Obraťte se na nás a my vám rádi pomůžeme: brandstudio@firma.seznam.cz