Věděli jste, že téměř každý druhý zakoupený banner je nevizibilní? To znamená, že přibližně polovinu impresí, které si zakoupíte, uživatelé buď nemohou zaregistrovat, nebo k nim jednoduše ani nedoscrollují. Pokud chcete zvýšit povědomí o své značce, měla by se vizibilita stát primární metrikou, na kterou se zaměříte. A právě s tím vám pomůže nový produkt Seznam Visible.
Jak Seznam Visible funguje?
Jedná se v podstatě o jednoduchou bannerovou kampaň. Tu můžete realizovat broadově, ale také cílit na sociodemografické kombinace (pohlaví a věk), nebo na dalších 15 předem definovaných cílových skupin.
V kampani pak platíte pouze za viditelné imprese podle standardu IAB (tedy v případě, že alespoň 50 % pixelů reklamy je uživateli zobrazeno alespoň na 1 vteřinu). Nemusíte tak už řešit, kolik procent vizibility generuje vaše kampaň, protože za nevizibilní imprese jednoduše neplatíte.
Posílí značku a pomůže v době bez cookies
Tento produkt jsme vytvořili přímo pro klienty Seznamu, kteří chtějí být vidět na prvotřídním prostoru českého internetu a posílit tak svou značku. Navíc přináší výhody v čase, kdy se oslovování relevantních uživatelů stává stále složitějším v souvislosti s nadcházející cookieless dobou.
Kdy je pro mne produkt vhodný?
Pokud budujete brand nebo je vaším cílem být lidem neustále na očích, pak potřebujete, aby byly kreativy vizibilní a zobrazovaly se na kvalitních webech. A přesně to vám Seznam Visible nabízí.
Všechny podrobnosti k tomuto naleznete v našem onepageru.
Máte-li o produkt zájem, neváhejte kontaktovat svého Seznam obchodníka nebo nám napište přímo ko.rtb@firma.seznam.cz. Do konce června 2024 můžete využít až 80% slevu.
Jak nejlépe oslovit uživatele na mobilních zařízeních? To předvedly agentury v nejnovější RTB výzvě, kde pracovaly s formáty Mobilního Brandingu na plochách Seznamu a jejich optimalizací. Kdo si vedl nejlépe? Pojďme si vítěze tohoto kola výzvy představit.
V rámci programatického nákupu na Seznamu můžete využít dvou hlavních kanálů, a to Skliku a RTB. Každý z těchto kanálů má své přednosti a je tak vhodný pro jiný typ kampaně. Jaká specifika obou z nich jsou nejzásadnější?
Během září proběhlo další kolo RTB výzvy, kde své síly měřily agentury, které využívají ve svých kampaních sílu nativní reklamy. Tento formát skvěle doplňuje brandové a akviziční kampaně a my jsme byli moc zvědaví na to, kdo umí benefity „nativky“ využít k nejlepším výsledkům.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.