Věděli jste, že téměř každý druhý zakoupený banner je nevizibilní? To znamená, že přibližně polovinu impresí, které si zakoupíte, uživatelé buď nemohou zaregistrovat, nebo k nim jednoduše ani nedoscrollují. Pokud chcete zvýšit povědomí o své značce, měla by se vizibilita stát primární metrikou, na kterou se zaměříte. A právě s tím vám pomůže nový produkt Seznam Visible.
Jak Seznam Visible funguje?
Jedná se v podstatě o jednoduchou bannerovou kampaň. Tu můžete realizovat broadově, ale také cílit na sociodemografické kombinace (pohlaví a věk), nebo na dalších 15 předem definovaných cílových skupin.
V kampani pak platíte pouze za viditelné imprese podle standardu IAB (tedy v případě, že alespoň 50 % pixelů reklamy je uživateli zobrazeno alespoň na 1 vteřinu). Nemusíte tak už řešit, kolik procent vizibility generuje vaše kampaň, protože za nevizibilní imprese jednoduše neplatíte.
Posílí značku a pomůže v době bez cookies
Tento produkt jsme vytvořili přímo pro klienty Seznamu, kteří chtějí být vidět na prvotřídním prostoru českého internetu a posílit tak svou značku. Navíc přináší výhody v čase, kdy se oslovování relevantních uživatelů stává stále složitějším v souvislosti s nadcházející cookieless dobou.
Kdy je pro mne produkt vhodný?
Pokud budujete brand nebo je vaším cílem být lidem neustále na očích, pak potřebujete, aby byly kreativy vizibilní a zobrazovaly se na kvalitních webech. A přesně to vám Seznam Visible nabízí.
Všechny podrobnosti k tomuto naleznete v našem onepageru.
Máte-li o produkt zájem, neváhejte kontaktovat svého Seznam obchodníka nebo nám napište přímo ko.rtb@firma.seznam.cz. Do konce června 2024 můžete využít až 80% slevu.
Interscroller je loňská novinka v RTB na Seznamu, která si svým atraktivním formátem dokázala získat publikum. Ukažte nám, jak tento nepřehlédnutelný mobilní formát umíte vytěžit pro ty nejlepší marketingové výsledky.
Data třetích stran tu stále jsou, ale jejich čas se krátí. Proto se v Seznamu držíme původní vize a vytváříme kvalitní základnu vlastních 1st party dat. Chcete je otestovat a získat více zkušenosti? Zapojte se do dalšího kola soutěže 1st party data jízda a vyhrajte zajímavé ceny.
Marketing je dynamické prostředí, ve kterém je potřeba se umět dobře a hlavně rychle orientovat. Blížící se konec cookies třetích stran je jednou z těchto příležitostí. Jak fungují vlastní seznamy zákazníků, co je potřeba k jejich využití a je cena úskalím? Nejen na tyto otázky přináší odpovědi Jiří Novotný.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.