Data třetích stran tu stále jsou, ale jejich čas se krátí. Proto se v Seznamu držíme původní vize a vytváříme kvalitní základnu vlastních 1st party dat. Chcete je otestovat a získat více zkušenosti? Zapojte se do dalšího kola soutěže 1st party data jízda a vyhrajte zajímavé ceny.
Úbytek cookies třetích stran přináší nové výzvy. A protože vám chceme umožnit testovat a vyzkoušet nové způsoby cílení, připravili jsme na Seznam RTB několik způsobů, jak naše 1st party data využívat a zapojit se tak do soutěže:
Segmenty obohacené o 1st party identifikátor: Nejčastěji využívané segmenty jsme rozšířili o naše 1st party data. Pokud vám nějaký chybí, rádi vám vytvoříme publikum na míru.
Pouze 1st party segmenty: Potřebujete segment složený jen z 1st party dat? Připravíme vám ho přesně podle vašich potřeb.
Využití: DSP Adform – nákup publik v Marketplace
Testujte a vyhrávejte
Do soutěže se můžete zapojit, pokud využíváte Adform DSP. Vždy po skončení kvartálu budeme odměňovat hodnotnými cenami 2 vítěze, kteří zabodují v nákupu 1st party dat na Seznamu skrze Adform Marketplace. Zároveň se mohou výherci zviditelnit při rozhovoru na RTB komunitě, čímž si zajistí také vstupenku na akci.
Soutěžte v následujících kategoriích:
Největší podíl 1st party dat vůči 3rd party datům nakoupených na Seznam.cz
Největší nárůst podílu 1st party dat vůči 3rd party datům oproti předchozímu kvartálu.
Stačí vyplnit přihlašovací formulář a během pár vteřin jste ve hře. Pak už jen nakupujte 1st party data a těšte se na případnou výhru. Držíme vám palce!
Inspirujte se v rozhovorech s výherci předchozích kol na našem blogu.
Další využití 1st party dat na Seznamu
Mimo soutěž máte v rámci RTB na Seznamu k dispozici i další možnosti využití:
Vlastní seznamy zákazníků: Skvělá možnost, jak využít vlastní klientská data. Díky Vlastním seznamům zákazníků můžete v RTB oslovit své klienty nebo cílit reklamu na Lookalike publika. Více se dočtete v článku.
Privátní dealy obohacené o 1st party data: Pokud nakupujete RTB přes DV360, můžete vyzkoušet privátní datové dealy obohacené o 1st party data. Stačí se obrátit na svého RTB konzultanta, který vám rád takové dealy připraví.
Privátní dealy pouze s 1st party daty: Kdo by se chtěl zaměřit pouze na 1st party data, a volí privátní deal, může u svého konzultanta o takový deal zažádat.
Abyste se v možnostech nákupu 1st party dat neztratili, připravili jsme pro vás jednoduchou infografiku.
My jsme na cookieless budoucnost připraveni. Pojďte se s námi připravit i vy.
Interscroller je loňská novinka v RTB na Seznamu, která si svým atraktivním formátem dokázala získat publikum. Ukažte nám, jak tento nepřehlédnutelný mobilní formát umíte vytěžit pro ty nejlepší marketingové výsledky.
Marketing je dynamické prostředí, ve kterém je potřeba se umět dobře a hlavně rychle orientovat. Blížící se konec cookies třetích stran je jednou z těchto příležitostí. Jak fungují vlastní seznamy zákazníků, co je potřeba k jejich využití a je cena úskalím? Nejen na tyto otázky přináší odpovědi Jiří Novotný.
Loňský rok byl pro RTB výzvy rekordním. Celkem do dvou RTB výzev se přihlásily agentury s největším množstvím kampaní. A protože už si neumíme představit RTB bez soutěžení, chystáme pro vás další výzvy i na tento rok. Těšit se můžete opět na skvělé ceny včetně prezentace vašich prací na seznamáckém blogu.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.