Roztočte to s 1st party daty a získejte skvělé výhry 

Data třetích stran tu stále jsou, ale jejich čas se krátí. Proto se v Seznamu držíme původní vize a vytváříme kvalitní základnu vlastních 1st party dat. Chcete je otestovat a získat více zkušenosti? Zapojte se do dalšího kola soutěže 1st party data jízda a vyhrajte zajímavé ceny.

Úbytek cookies třetích stran přináší nové výzvy. A protože vám chceme umožnit testovat a vyzkoušet nové způsoby cílení, připravili jsme na Seznam RTB několik způsobů, jak naše 1st party data využívat a zapojit se tak do soutěže

  • Segmenty obohacené o 1st party identifikátor: Nejčastěji využívané segmenty jsme rozšířili o naše 1st party data. Pokud vám nějaký chybí, rádi vám vytvoříme publikum na míru.
  •  Pouze 1st party segmenty: Potřebujete segment složený jen z 1st party dat? Připravíme vám ho přesně podle vašich potřeb. 

 Využití: DSP Adform – nákup publik v Marketplace

Testujte a vyhrávejte 

Do soutěže se můžete zapojit, pokud využíváte Adform DSP. Vždy po skončení kvartálu budeme odměňovat hodnotnými cenami 2 vítěze, kteří zabodují v nákupu 1st party dat na Seznamu skrze Adform Marketplace. Zároveň se mohou výherci zviditelnit při rozhovoru na RTB komunitě, čímž si zajistí také vstupenku na akci. 

Soutěžte v následujících kategoriích: 

  • Největší podíl 1st party dat vůči 3rd party datům nakoupených na Seznam.cz 
  • Největší nárůst podílu 1st party dat vůči 3rd party datům oproti předchozímu kvartálu. 

Přečtěte si kompletní pravidla soutěže

Jak se do soutěže přihlásit 

Stačí vyplnit přihlašovací formulář a během pár vteřin jste ve hře. Pak už jen nakupujte 1st party data a těšte se na případnou výhru. Držíme vám palce! 

Inspirujte se v rozhovorech s výherci předchozích kol na našem blogu.

Další využití 1st party dat na Seznamu 

Mimo soutěž máte v rámci RTB na Seznamu k dispozici i další možnosti využití: 

  • Vlastní seznamy zákazníků: Skvělá možnost, jak využít vlastní klientská data. Díky Vlastním seznamům zákazníků můžete v RTB oslovit své klienty nebo cílit reklamu na Lookalike publika. Více se dočtete v článku

  • Privátní dealy obohacené o 1st party data: Pokud nakupujete RTB přes DV360, můžete vyzkoušet privátní datové dealy obohacené o 1st party data. Stačí se obrátit na svého RTB konzultanta, který vám rád takové dealy připraví. 

  • Privátní dealy pouze s 1st party daty: Kdo by se chtěl zaměřit pouze na 1st party data, a volí privátní deal, může u svého konzultanta o takový deal zažádat.  
Abyste se v možnostech nákupu 1st party dat neztratili, připravili jsme pro vás jednoduchou infografiku.

My jsme na cookieless budoucnost připraveni. Pojďte se s námi připravit i vy. 

Těšíme se na vaše přihlášky. 

RTB tým 

Sdílet na sítích