Data třetích stran tu stále jsou, ale jejich čas se krátí. Proto se v Seznamu držíme původní vize a vytváříme kvalitní základnu vlastních 1st party dat. Chcete je otestovat a získat více zkušenosti? Zapojte se do dalšího kola soutěže 1st party data jízda a vyhrajte zajímavé ceny.
Úbytek cookies třetích stran přináší nové výzvy. A protože vám chceme umožnit testovat a vyzkoušet nové způsoby cílení, připravili jsme na Seznam RTB několik způsobů, jak naše 1st party data využívat a zapojit se tak do soutěže:
Segmenty obohacené o 1st party identifikátor: Nejčastěji využívané segmenty jsme rozšířili o naše 1st party data. Pokud vám nějaký chybí, rádi vám vytvoříme publikum na míru.
Pouze 1st party segmenty: Potřebujete segment složený jen z 1st party dat? Připravíme vám ho přesně podle vašich potřeb.
Využití: DSP Adform – nákup publik v Marketplace
Testujte a vyhrávejte
Do soutěže se můžete zapojit, pokud využíváte Adform DSP. Vždy po skončení kvartálu budeme odměňovat hodnotnými cenami 2 vítěze, kteří zabodují v nákupu 1st party dat na Seznamu skrze Adform Marketplace. Zároveň se mohou výherci zviditelnit při rozhovoru na RTB komunitě, čímž si zajistí také vstupenku na akci.
Soutěžte v následujících kategoriích:
Největší podíl 1st party dat vůči 3rd party datům nakoupených na Seznam.cz
Největší nárůst podílu 1st party dat vůči 3rd party datům oproti předchozímu kvartálu.
Stačí vyplnit přihlašovací formulář a během pár vteřin jste ve hře. Pak už jen nakupujte 1st party data a těšte se na případnou výhru. Držíme vám palce!
Inspirujte se v rozhovorech s výherci předchozích kol na našem blogu.
Další využití 1st party dat na Seznamu
Mimo soutěž máte v rámci RTB na Seznamu k dispozici i další možnosti využití:
Vlastní seznamy zákazníků: Skvělá možnost, jak využít vlastní klientská data. Díky Vlastním seznamům zákazníků můžete v RTB oslovit své klienty nebo cílit reklamu na Lookalike publika. Více se dočtete v článku.
Privátní dealy obohacené o 1st party data: Pokud nakupujete RTB přes DV360, můžete vyzkoušet privátní datové dealy obohacené o 1st party data. Stačí se obrátit na svého RTB konzultanta, který vám rád takové dealy připraví.
Privátní dealy pouze s 1st party daty: Kdo by se chtěl zaměřit pouze na 1st party data, a volí privátní deal, může u svého konzultanta o takový deal zažádat.
Abyste se v možnostech nákupu 1st party dat neztratili, připravili jsme pro vás jednoduchou infografiku.
My jsme na cookieless budoucnost připraveni. Pojďte se s námi připravit i vy.
Agentura Dentsu přihlásila do Seznam RTB výzvy kampaň pro klienta Albert. Výsledek potvrdil, že správné nastavení formátu může znamenat výrazný rozdíl. Interscroller zaměřený na výkon překonal očekávání, porazil benchmark i konkurenci. Náklady klesly, prokliků přibylo a strategie postavená na testování a optimalizaci se ukázala jako trefa. Co přesně fungovalo? A proč by tenhle přístup mohl pomoct i vaší značce?
Omnichannel strategie dokáže propojit různé reklamní formáty a kanály do jednoho funkčního celku, který hravě osloví lidi v každé fázi jejich nákupní cesty. V podzimní RTB výzvě hodnotíme nejlepší kampaně, které umí využít tuto sílu naplno – od širšího zásahu přes lepší cílení až po měřitelné výsledky. Zapojte se do další RTB výzvy a ukažte, jak umíte všechny tyto přístupy zkombinovat.
V polovině června jsme za Seznam uspořádali v pořadí už třetí setkání RTB komunity, tentokrát na téma videoreklama v RTB. Neformální akce se zúčastnilo několik desítek hostů, kteří si přišli poslechnout zajímavé přednášky, sdílet své know-how a diskutovat o aktuálních tématech v oboru.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.