Nově můžete při navigaci sdílet svoji polohu s ostatními. Pošlete odkaz komu chcete a on uvidí, kde zrovna jste a kdy dorazíte do cíle.
Blog Seznam.cz
(Stránka 43)
Jak rozšířit zásah kampaní nejen u e-shopů díky dynamickému banneru
Máte velmi dobře pokryté kampaně ve vyhledávání a hledáte nové cesty, jak být více vidět? Nebo potřebujete zlepšit výkon konkrétních produktů? Otestujte dynamický banner, pro který najdete uplatnění i mimo oblast e-shopů. Mrkněte, jak tento formát využila agentura Vivio agency pro klienta Lázně Travel.
Kvíz: Jak dobře znáte Sauto.cz?
Sauto.cz je největší český online autobazar, na kterém auta prodávají i nakupují tisíce lidí. A vy si teď můžete ověřit, kolik informací o našem portálu víte.
Peter Jančárik prozrazuje, jak se v Seznamu připravujeme na lavinu generovaného obsahu
Poslední rok se umělá inteligence skloňuje ve všech pádech. Řeší ji všichni včetně všech majitelů webů, kteří přispívají do feedu domovské stránky Seznam.cz. Peter Jančárik ve svém příspěvku na Seznam Newsfeed fóru přiblížil mimo jiné i to, jak s AI pracují editoři, moderátoři a ověřovatelé faktů se snahou zabezpečit kvalitní obsah.
Shoptet e-shopařům nově nabízí Přihlášení přes Seznam i možnost cílení bez cookies
Konec cookies třetích stran, tedy souborů, které inzerentům umožňují přesné cílení na potenciální zákazníky, se blíží. A ten, kdo myslí na budoucnost, se na cookieless dobu musí připravit. Shoptet, největší český provozovatel e-shopové platformy, proto ve spolupráci se Seznamem pro e-shopaře připravil recept, jak cookies v budoucnu nahradit.
5 nejčastějších chyb v nastavení produktové inzerce na Seznamu
Produktová inzerce na Seznamu vám umožní představit vaše zboží lidem, kteří se o něj skutečně zajímají. Využíváte ji a chcete dosáhnout ještě lepších výsledků? Připravili jsme pro vás video, ve kterém jsme se podívali na nejčastější chyby v nastavení produktové inzerce, kvůli kterým možná zbytečně přicházíte o potenciální zákazníky.