Přejít na obsah

Novinky

(Stránka 18)



Získejte nové zákazníky pro váš e-shop díky DRTG návštěvníků Seznamu

Počínaje dnešním dnem mají inzerenti využívající DRTG možnost rozšířit zásah svých kampaní o další relevantní zákazníky zajímající se přesně o produkty, které aktuálně nabízí. Díky tomu, že funguje na datech Seznamu, budou publika k dispozici i po blížícím se konci cookies třetích stran. Jak nové cílení funguje a jak jej nastavit pro maximální výkon? Nové …


Přihlášení přes Seznam pomáhá v úspěšném dokončení nákupů. Nově díky Programia také na velkých českých e-shopech

Eva Libichová 25. října 2021

Problém s opuštěným košíkem zná asi každý majitel e-shopu. Zákazníky často odradí právě poslední krok, kdy se mají na web zaregistrovat nebo zdlouhavě vypisovat své údaje. Přemýšleli jste, jak tuto potíž vyřešit? My ano. Je tu Přihlášení přes Seznam.  O Přihlášení přes Seznam S Přihlášením přes Seznam stačí jeden klik a lidé se jednoduše zaregistrují …


Potřebujete vyhodnotit brandové kampaně? Využijte Seznam Brand Lift

Jak zjistíte, že se vaše značka dostala do povědomí zákazníků? Se Seznam Brand Liftem vyhodnotíte cíle vaší kampaně a míru zvýšení povědomí o značce. Podívejte se, jak tento nástroj pomohl firmě Hyundai Motors s jejich kampaní Jedeme na Euro. Seznam Brand Lift vám pomůže měřit dopady brandových kampaní na vaše značky. Jde o jednoklikový dotazník, …


Díky překladači se nám daří zjednodušit život 1,7 milionu uživatelům Seznamu

Eva Libichová 20. října 2021

Není asi překvapením, že uživatelé Seznamu navštěvují také zahraniční stránky. Z našich dat víme, že jde především o zahraniční e-shopy nebo weby sociálních sítí. Cizojazyčné stránky tvoří přibližně 10 % všech navštívených stránek z Prohlížeče Seznam. A právě proto jsme se rozhodli vylepšit náš překladač. Ten vám teď kvalitně a plynule přeloží stránky až ze …


Lepší přehled o nákladech kampaní díky metrice CPT Ø

Sklik již dnes není pouhým PPC reklamním systémem, ale plnohodnotnou reklamní platformou, ve které můžete využít mnoha reklamních formátů a kampaně vyhodnocovat prostřednictvím brandových metrik. Abyste měli lepší přehled o nákladech kampaní, můžete nově využívat i statistiku CPT Ø. Metriku CPT Ø najdete mezi volitelnými sloupci v kampaních, které se zobrazují v obsahové síti – …


Rozšířili jsme nastavení frekvence zobrazení na 7 dní

Máme pro vás další podzimní novinku z Skliku. Nadále pokračujeme v dlouhodobém rozvoji a vylepšování funkcí pro lepší nastavení a optimalizaci vašich kampaní pro podporu značky. S tím jde ruku v ruce také rozšířené nastavení frekvence zobrazení. Nově můžete v Skliku pracovat s nastavením frekvence na celý týden. Nastavení optimální frekvence je klíčové pro nastavení …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí