Přejít na obsah

Optimalizační tipy

(Stránka 22)



Topování na Sauto.cz zažívá nebývalou vlnu zájmu. Od uvedení ho využívá stále více inzerentů

26. ledna 2022

Už přes půl roku je na Sauto.cz možné podpořit inzeráty pomocí topování. O této novince jsme vás informovali zde. Podpořit svou inzerci se takto rozhodli už stovky prodejců. Počty prodejců, kteří pravidelně topují navíc neustále rostou. Stejně tak se zvyšuje i frekvence topování a počet inzerátů, které inzerenti topují. Díky topování se inzeráty prodejců v rámci …


Vyhledávání na Seznamu v roce 2021 – rok od roku více výkonu

Sklik v poslední době spustil mnoho nových formátů a možností cílení. Stejně důležitá je ale vyhledávací síť, která přináší rok od roku více výkonu. Jaký je její vývoj? V poslední době jsme se několikrát setkali s tvrzením, že objem návštěvnosti z Skliku ve vyhledávání klesá. Čísla za rok 2021 říkají pravý opak – pojďme se …


Tipy, jak využít fotogalerii jako další reklamní prostor

Veronika Geltner 21. ledna 2022

Už jste se zapojili do Seznam Newsfeed a vaše články se pravidelně zobrazují na domovské stránce Seznam.cz? Pak možná ještě nevíte, že pokud na svém obsahovém webu máte fotogalerii, můžete ji snadno využít jako prostor pro další reklamní plochy a zvýšit tak výnosy z reklamy. Rychlé a jednoduché nastavení Pokud na svých stránkách již fotogalerii …


Jak na akviziční kampaně v Skliku

Při inzerování v obsahové síti Skliku hrají zásadní roli akviziční kampaně. Ty mají za úkol především přivádět nové potenciální zákazníky a kromě toho také podporují brand. Zajímá vás, jaké formáty jsou pro akviziční kampaně vhodné? V tomto videu vám je představíme, a to včetně praktických tipů. Například jak pracovat s rozpočtem, frekvencí zobrazení a dalším …


Posilujte svou značku pomocí brandových kampaní

K čemu je dobré budovat silný brand? Vytváří poptávku, zvyšuje hledanost vašich produktů či služeb. Ovlivňuje budoucí nákupní chování uživatelů. Ve výsledku přináší zákazníky i bez reklamy, protože se k vám budou sami vracet. Snižuje závislost na retargetingu. Díky vyšší důvěryhodnosti známé značky často dosahují vyššího konverzního poměru.S budováním značky vám v Skliku pomůžou brandové …


Zvyšujeme výkon kombinovaných reklam v Skliku díky barvám

U kombinovaných reklam v obsahové síti Skliku můžete nyní využívat barev a stylovat tak své reklamy v souladu s vaší firemní identitou. Abychom vám ušetřili práci, všem stávajícím reklamám jsme barvy přiřadili automaticky. Kde se barvy budou zobrazovat a jaké jsou jejich možnosti nastavení? Každá kombinovaná reklama se může zobrazit až se dvěma vlastními barvami. …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí