Nejčastější chyby v kreativě brandingu. Neděláte je také?
Využíváte branding nebo o něm zatím uvažujete? Aby byl efekt reklamy co nejvyšší, je zapotřebí, aby kreativa přesně odpovídala požadavkům, které Sklik vyžaduje.
(Stránka 30)
Využíváte branding nebo o něm zatím uvažujete? Aby byl efekt reklamy co nejvyšší, je zapotřebí, aby kreativa přesně odpovídala požadavkům, které Sklik vyžaduje.
Příprava kampaní na Vánoce patří ke každoročním činnostem, bez kterých se žádný e-shop neobejde. Aby byly vaše nabídky na Zboží.cz lépe vidět a zároveň i zaujaly zákazníky, připravili jsme pro vás pár tipů, které vám pomohou vaše nabídky zviditelnit.
Před nedávnem jsme dělali průzkum, jaká témata by správce Sklikových kampaní zajímala nejvíce. Jedním z nejvíce žádaných témat byly optimalizační tipy. Proto jsme se rozhodli, že vás jimi budeme zásobit pravidelněji.
Letní prázdniny jsou za námi a pomalu přichází čas příprav vašich kampaní na hlavní sezonu – Vánoce. Rádi bychom vám nastavení kampaní ulehčili, proto jsme pro vás připravili článek, který vám poradí, jak na správné nastavení informací o doručení.
Dnešní internetová doba s sebou nese vyjma mnoha výhod bohužel i řadu rizik. Jedním z nich je napadání různých uživatelským účtu hackery. Vyjma účtů bankovních se velmi často stávají terčem útoků také účty e-mailové. Útočník získá přístupové údaje uživatele a může mu i znemožnit do e-mailové schránky přístup, což může vést až ke ztrátě účtu. …
Mohlo by se zdát, že při současných velmi pokročilých možnostech optimalizace digitálních kampaní, zejména na poli programatické reklamy, lze uplatněním osvědčených postupů v podstatě zaručit úspěch. Jak je ale možné, že častokrát dvě téměř totožně nastavené kampaně dosáhnou velmi rozdílných výsledků?
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.