Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

(Stránka 167)



Případová studie: In-stream rich media formát pro Českou spořitelnu

Česká spořitelna měla zájem o komplexní řešení kampaně, která informuje o podpoře projektu Neratov. Navrhli jsme trojici interaktivních desktop formátů: Uncover a Flipbook na službě Novinky.cz a Microsite v přehrávači na Streamu a na Seznam Zprávách. Pro tyto formáty jsme připravili návrh s využitím fotografií a videa. Naši grafici pak vyrobili finální podklady.


Proběhlo Ecommerce Expo Prague 2018

7. února 2018

Seznam.cz byl jedním z hlavních partnerů na Ecommerce Expo Prague 30. ledna v PVA Letňanech. Naším cílem bylo přiblížit návštěvníkům aktuální novinky z Skliku a Zboží.cz. Proto přímo u nás na stánku proběhla Minikonference Seznam.cz, kde jsme si pro vás připravili dva dvouhodinové bloky informací.


Seznam RTB snídaně: Epizoda I. Seznam RTB přichází

Eva Libichová 7. února 2018

Na začátku prosince jsme odstartovali první z mnoha setkání, ve kterých bychom rádi pokračovali i v letošním roce. Věříme, že z bližší spolupráce s postupným nastavováním programatického trhu můžeme v budoucnu všichni těžit a ušetřit si tak vzájemně spoustu času nad zkoumáním toho, co funguje či nikoli.


Zboží.cz mění minimální cenu prokliku v návaznosti na výši prodejní ceny

5. února 2018

Vyhledávač Zboží.cz zavádí od 1. března 2018 pět nových cenových škál vztahujících se k minimální ceně za proklik. Ta bude nově nastavena podle výše částky, za kterou jednotlivé e-shopy konkrétní produkt nabízí. Z původně nastavené jedné koruny se cena za proklik bude v závislosti na prodejní ceně zboží pohybovat od 0,50 Kč do dvou korun. Změna proběhne …


Případové studie Unihobby.cz a Nakupka.cz: Optimalizace kampaní má smysl

Každý e-shop se registruje na Zboží.cz se stejným cílem: navýšit svoje tržby. Všichni chtějí dostat svoje nabídky k zákazníkům, kteří se na Zboží.cz rozhodují, v jakém internetovém obchodě vyhlédnutý výrobek nakoupí. Proto má Zboží.cz mezi ostatními zdroji tržeb jeden z nejlepších konverzních poměrů. V silné konkurenci tisíců registrovaných e-shopů ovlivňuje výkon kampaně celá řada faktorů. …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí