Produktové inzeráty Skliku patří minulosti – nově jsme je nahradili Zboží inzeráty. Nezapomeňte si porovnat návratnost investic, zda máte dostatečné CPC pro vyhledávání a zkontrolovat kredit ve vaší Peněžence. Za odměnu vám pak Zboží inzeráty přinesou vyšší objem návštěvnosti. Jak se na změnu připravit, se dozvíte v našem článku.
Pro klienty a specialisty
(Stránka 51)
Seznam.cz vyhlašuje druhý ročník ankety o nejlepší agenturní spolupráci
Česká internetová jednička uspořádá už druhý ročník soutěže o nejlepší agenturní spolupráci. I tentokrát bude odborná porota hodnotit výkony digitálních agentur, které se společností Seznam.cz spolupracují. Oproti loňskému prvnímu ročníku došlo k rozšíření soutěžních kategorií, do kterých jsou agentury zařazeny automaticky. Novinkou je možnost nominovat jakoukoli agenturu na ocenění CSR kampaň roku. Všechny spolupracující agentury a …
Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od září 2022
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v srpnu tohoto roku. Nově založené kategorie Na vaše připomínky jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Počítače | Počítačové příslušenství | …
Nechte zazářit své produkty v anketě Kosmetické hvězdy
Úspěšná anketa Kosmetické hvězdy otevírá další ročník. Čtenářky a redaktorky webu Proženy.cz vyberou nejoblíbenější kosmetické výrobky roku 2022. Přihlaste i vy svůj sortiment a zajistěte mu vysokou viditelnost v mnoha kanálech. Kosmetické hvězdy jsou projektem nejčtenějšího lifestylového webu Proženy.cz a jeho čtenářek. Ty v něm hlasují o své nejoblíbenější kosmetické produkty v 9 základních kategoriích, …
Získejte maximum z inzerce na Sauto.cz díky Přednostnímu výpisu
Sauto.cz je největší a nejnavštěvovanější tuzemský inzertní server, který se zaměřuje na inzerci motorových vozidel. Aktuálně na něm najdete nabídky od více jak 1300 firemních prodejců. Vzhledem k jejich množství mohou v nabídce ale snadno zapadnout. Jedním ze způsobů, jak nabídky zvýraznit, je nástroj „Přednostní výpis“. Jak dopadly výsledky jeho využití? S naším dlouhodobým partnerem Business Lease, který …
Answear jako další průkopník Jednoduché obsahové kampaně
Neudělili vaši klienti souhlas s cílenou reklamou a vy je přesto chcete svou kampaní oslovit? Máme pro vás jednoduchou odpověď. Answear využil Jednoduchou obsahovou kampaň a na její výsledky se můžete podívat v naší případové studii. O klientovi Answear je e-shop s módou, který nabízí přes 150 000 produktů od více než 500 značek. Razí heslo „Lifespiration …