Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

(Stránka 73)



Podpořte inzeráty na Sauto.cz díky Topování

23. června 2021

V pondělí 14. června jsme spustili novou verzi inzertního serveru Sauto.cz. Na Sautu je velké množství novinek a upravených funkcionalit, mezi které patří nové řazení inzerátů podle jejich stáří. Touto změnou chceme lidem umožnit, aby viděli nejnovější nabídku vozidel na trhu. V návaznosti na četnost přidávání nových inzerátů se může váš inzerát posunout ve výpisu inzerátů …


Programatik od A do Z: Výzvy a budoucnost programatické reklamy

Eva Libichová 22. června 2021

Programatická reklama se dynamicky vyvíjí. Na jaké další trendy se tuzemský trh musí připravit? A jaké výzvy překonat? V pokračování seriálu jsme se zeptali Michaela Štádlera, Ondřeje Kutiše a Jana Brendla. Trendy, na které se můžeme těšit Jedním z velkých trendů je mobilní programatický nákup reklamy. V USA je podíl mobilní programatické reklamy přes 60 …


Seznam.cz vyhlašuje první ročník ceny „Agenturní spolupráce roku”. Nominace účastníků je automatická

Kristýna Hořovská 16. června 2021

Společnost Seznam.cz vyhlašuje první ročník ocenění Agenturní spolupráce roku. Tuzemská internetová jednička bude sledovat výkony digitálních agentur, které s ní spolupracují, a na začátku příštího roku vyhlásí vítěze v sedmi různých kategoriích. Do soutěže se agentury nemusí hlásit, účast mají automatickou. Agentury bude na ocenění nominovat odborná porota. Nebude v ní chybět Tomáš Búřil, obchodní …


Chystáme nový nejkomplexnější reklamní systém v Česku – Seznam Reklama

Reklamní systém Seznam Reklama přinese velkou změnu na poli nákupu i výdeje online reklamy. Klientům i partnerům nabídne časovou administrativní úsporu a umožní jim také přímou vzájemnou dohodu. Seznam Reklama by měla být v příštím roce plně dostupná všem klientům. Už však nyní jeho prostřednictvím mohou prodávat svou reklamu weby zapojené do programu Seznam Partner. …


Zvyšte povědomí o své značce. Využívejte brandové kampaně

Chcete zvýšit povědomí o své značce? Vyzkoušejte brandové kampaně. Ideální způsob, jak říct potenciálním i stávajícím zákazníkům svůj příběh a odlišit se od konkurence.  Brandové kampaně se od výkonnostních liší tím, že vyžadují konzistentní a dlouhodobou práci napříč různými reklamními kanály, vhodnou kreativu a správné vyhodnocování. Nenechte se ale „náročnější údržbou” odradit. Opravdu to stojí …


Vyvracíme mýty o videoreklamě: Potřebuje e-commerce segment videoreklamu?

Eva Libichová 3. června 2021

Segment e-commerce zažívá zlaté časy. Jeho obrat meziročně vzrostl o 26 % a tvoří již 16 % maloobchodu. Jenom na Českém trhu působí přes 40 000 e-shopů, dostat se do povědomí potenciálních zákazníků, kteří si k vám vytvoří důvěru, tak není zrovna snadné. Je proto důležité na své značce neustále pracovat. Proč by e-shopy měly …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí